mario Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Datorerna i den skola jag går i är super blockade... Man kan inte ens installera Java ´.´ Jag har frågat min datalärare om han kunnde fixa det, han sa att han skulle försöka... Så han har skickat en förfrågan till de IT ansvariga. Inge svar än, vad jag vet iaf... Men saken är att jag har hört att det kostar för skolor att installera Java pga att skolor är typ en värksamhet/företag (man måste typ köpa nån license), men inte hemma för att det är för privat bruk eller nått... zomg :angry: Är det sannt? PS: det ska (nog) bara installeras i min klass, kanske var derför det kosta, ugh... :cry: kommer inte riktigt ihåg vad han sa när det kosta o så... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Nej det kostar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) Annars skulle det väl ha stått på deras hemsida. Troligtvis är anledningen till att skolan inte har Java, är för att en massa skulle sitta och spela spel och gå in på fuskachatten... :P Redigerat 10 Oktober 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Meh, jag kan inte tänka mig att han som jag fick reda det ifrån ljög... Det måste den personen som han fick reda det ifrån ha gjort. Och det var nog dom IT ansvariga som sa det. Mysko... Men jag får se vad dataläraren kommer få för svar från IT ansvariga då. :huh: (om dom nu kommer att svara ;: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.