kimp@n Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) Kan man ha typ .....@(vadjagvill).com ist för @hotmail.com ?? (jag vill ha [email protected] ist för hotmail) isf hur gör man ? lite dåligt förklarat men men :) Redigerat 10 Oktober 2007 av kimp@n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jo det går visst! :D Men man måste paya för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 okej :/ tack ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Finns vissa gratis-subdomäner som har det också tror jag. frihost har så att man kan redirecta brev skickade till t.ex. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frezze Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Klart att det går... jag har ju [email protected], men det betalar jag även 60SEK/året för... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.