Hunted Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Hej, slutade köra WoW för typ 1 månad sedan (5 månaders speltid kvar) som jag funderar på att bli av med... den har 1 level 62 NE Hunter, en level 43 orc warrior, 1 level 20 tauren druid, 1 level 27 eller 28 human mage, en level 19 rogue (inte twink) en level 26, 27 eller 28 draenei shaman, en level 26 eller 26 dwarf paladin... och ett par fler. Det ska vara 11 gubbar, 10 på Khadgar och 1 på Twilight's hammer... Druiden är på Twilight och har resten på Khadgar... vad tror ni detta är värt? OBS: Dom har inte direkt DÅLIGA saker på sig... och har ganska gott om guld... + massa enchanting recepies som fiery weapons, crusader, lifestealing Ska inte med 100% säkerhet sälja accountet men är intreserad OBSOBS: vad ni bjuder behöver inte vara FM eller pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Det går nog att sälja, men jag tror inte du får så många erbjudande här, testa www.tradera.se eller www.blocket.se . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Hur mkt hade du tänkt dig? och hur kan dom vara Horde och ally på samma realm.. normal eller? Iaf. Adda mig "[email protected]" vill snacka om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Normal/RP server antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Det är inte laglit att sälja sin accounts igentligen..men det borde gå på blocket.. Jag är inte intresserad men du borde väll kunna få runt 800 kronor för det skulle jag tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 jag tror att du kan få ca 600-900 för dinna gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 det är inte illa... men ska börja med WoW igen när jag orkar instalera om det och skaffa alla nyare veriationerna villket tar typ 20 timmar med mitt internet xD och ja Khadgar är en Normal server... och twilights hammer är PVP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Bra att du inte sålde det gör man det så längtar man säkert bara till backs.Och så kommer folk som har dig på friends list att undra varför du inte betar dig lika dant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 mm men har börjat om på nytt... lämnar Khadgar (The sever of da noobs) och Säjer hej till min druid på Twilight Hammer. en kompis var så snäll och gav mig 10g så jag kunde respecca (respeccat 1 gång och "förstörde" charactern) och köpa ny armor (hadde ingen) osv... så nu är jag på benen igen, level 22 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 mm men har börjat om på nytt... lämnar Khadgar (The sever of da noobs) och Säjer hej till min druid på Twilight Hammer. en kompis var så snäll och gav mig 10g så jag kunde respecca (respeccat 1 gång och "förstörde" charactern) och köpa ny armor (hadde ingen) osv... så nu är jag på benen igen, level 22 :D Lycka till , innan du märker något så kommer du vara level 70 , om det är så man säger XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 (redigerat) Det är inte laglit att sälja sin accounts igentligen..men det borde gå på blocket.. Jag är inte intresserad men du borde väll kunna få runt 800 kronor för det skulle jag tro Tss.. Efter patchen rullade jag fort igenom de där sakerna som kommer upp igen när man startar spelet, om att man ska acceptera och sådant. Sedan såg jag en sådan sak om sälja/byta. Stod att det var lagligt så länge det utfördes utanför spelet. Alltså inte ingame. o.O World of Warcraft account trading may be used outside the game blablalbalbalbalb Eller något liknande lol. Redigerat 15 Oktober 2007 av Zepher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Hmm ok det måste jag kolla up trodde inte det var lagligt.Det var inte det innan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg