Hoppa till innehåll

Sälja Wow Acc


Hunted
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, slutade köra WoW för typ 1 månad sedan (5 månaders speltid kvar) som jag funderar på att bli av med... den har 1 level 62 NE Hunter, en level 43 orc warrior, 1 level 20 tauren druid, 1 level 27 eller 28 human mage, en level 19 rogue (inte twink) en level 26, 27 eller 28 draenei shaman, en level 26 eller 26 dwarf paladin... och ett par fler.

 

Det ska vara 11 gubbar, 10 på Khadgar och 1 på Twilight's hammer... Druiden är på Twilight och har resten på Khadgar...

 

vad tror ni detta är värt?

 

OBS: Dom har inte direkt DÅLIGA saker på sig... och har ganska gott om guld... + massa enchanting recepies som fiery weapons, crusader, lifestealing

 

Ska inte med 100% säkerhet sälja accountet men är intreserad

 

OBSOBS: vad ni bjuder behöver inte vara FM eller pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är inte illa... men ska börja med WoW igen när jag orkar instalera om det och skaffa alla nyare veriationerna villket tar typ 20 timmar med mitt internet xD och ja Khadgar är en Normal server... och twilights hammer är PVP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm men har börjat om på nytt... lämnar Khadgar (The sever of da noobs) och Säjer hej till min druid på Twilight Hammer. en kompis var så snäll och gav mig 10g så jag kunde respecca (respeccat 1 gång och "förstörde" charactern) och köpa ny armor (hadde ingen) osv... så nu är jag på benen igen, level 22 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm men har börjat om på nytt... lämnar Khadgar (The sever of da noobs) och Säjer hej till min druid på Twilight Hammer. en kompis var så snäll och gav mig 10g så jag kunde respecca (respeccat 1 gång och "förstörde" charactern) och köpa ny armor (hadde ingen) osv... så nu är jag på benen igen, level 22 :D

 

Lycka till , innan du märker något så kommer du vara level 70 , om det är så man säger XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte laglit att sälja sin accounts igentligen..men det borde gå på blocket..

Jag är inte intresserad men du borde väll kunna få runt 800 kronor för det skulle jag tro

Tss.. Efter patchen rullade jag fort igenom de där sakerna

som kommer upp igen när man startar spelet, om att man ska acceptera och sådant.

Sedan såg jag en sådan sak om sälja/byta.

 

Stod att det var lagligt så länge det utfördes utanför spelet. Alltså inte ingame.

o.O

 

World of Warcraft account trading may be used outside the game blablalbalbalbalb

Eller något liknande lol.

Redigerat av Zepher
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...