oddy Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Är det någon som vet hur man gör en egen webradio där man kan prata live och spela upp musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 1, du behöver en del kunskaper inom programmeringsområdet. 2, du får inte sända musik som du inte har gjort själv. OM du inte har fått rättigheterna till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 vore roligt om det typ fanns nåt program som man kunde använda till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) 1, du behöver en del kunskaper inom programmeringsområdet. Har använt ett program där man bara fixar en playlist och lägger till det i programmet, sen vart det klart. Kommer dock inte ihåg vad dt hette. Men detta gäller endast en radio där dom som vill lyssna måste skriva in en URL i deras player. Redigerat 11 Oktober 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 du kan ju alltid prova sam broadcaster att sända med det kostar men jag kommer inte ihåg hur man ställer in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 Men herregud! Använd Google! Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis! Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 hittade en som verkar bra: http://ubroadcast.com/broadcast.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Men herregud! Använd Google! Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis! Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta. Jag kollade på google också men själv fann inget bra. Men jag borde sökt som du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Men herregud! Använd Google! Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis! Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta. Jag kollade på google också men själv fann inget bra. Men jag borde sökt som du gjorde. Jo ;) Jag har lite Google-Skills :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Men vad tror du om den jag hittade Oddy? Kan det vara nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Men vad tror du om den jag hittade Oddy? Kan det vara nåt? Har inte hunnit kolat den än. Gör det nog imorrn när ja gahr tillgång til snabbare internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Hittade programmet jag talade om tidigare, dock måste du använda WinAmp. http://www.shoutcast.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.