Hoppa till innehåll

Egen Webradio


oddy
 Dela

Rekommendera inlägg

1, du behöver en del kunskaper inom programmeringsområdet.

Har använt ett program där man bara fixar en playlist och lägger till det i programmet, sen vart det klart. Kommer dock inte ihåg vad dt hette.

 

Men detta gäller endast en radio där dom som vill lyssna måste skriva in en URL i deras player.

Redigerat av Fality
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud! Använd Google!

 

Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis!

 

Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud! Använd Google!

 

Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis!

 

Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta.

 

Jag kollade på google också men själv fann inget bra. Men jag borde sökt som du gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud! Använd Google!

 

Jag sökte på detta för två veckor sen och hittade ett flertal gratissidor där du kan sända ditt egna radioprogram live... Gratis!

 

Ni verkar behöva lite Google-Träning så sök på "Free Radio Broadcast Create Own" och leta.

 

Jag kollade på google också men själv fann inget bra. Men jag borde sökt som du gjorde.

 

Jo ;) Jag har lite Google-Skills :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...