Pefsin Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) jag har precis installerat Call of duty2 igen. men när jag kom till huvudmenyn så stod allt på tyska! :( hur ändrar jag tillbaka till engelska?? snälla hjälp" edit: märkte nu att ljudet är konstigt, och pekaren, och menyn. (det ändrades när jag spelade på nån tysk server tror jag) Redigerat 10 Oktober 2007 av Pefsin Citera
epaaj Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Du har kanske fått en mod installerad efter att ha kört på en server. Enda saken jag hatar med CoD är att saker installeras utan att man blir tillfrågad. Sen ligger de bara där och är ivägen. Enklast är väl att installera om spelet. Annars kan du försöka leta upp mod-filerna och radera dem. Citera
Pefsin Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 har installerat om spelet flera gånger. hur letar jag upp filerna? Citera
Fality Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 Tog du bort Call of Duty mappen från Program mappen innan du installerade om det igen? Filerna kan ligga kvar. Citera
Pefsin Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) var hittar jag "CallofDuty mappen"? ska jag ta bort den och sen istallera om? edit: om jag avinstallerar ska jag ta bort profiler och sparade spel också? Redigerat 12 Oktober 2007 av Pefsin Citera
Fality Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 Avinstallera spelet. Gå till Program och kolla om det finns filer kvar, ta bort dem. Installera igen. Lägg sparade spel/profiler åt sidan och kolla om det fungerar som det ska först, sen provar du att lägga till dem. Citera
Pefsin Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 jag hittade en callofduty2 mapp i program/Activision. ska jag radera den?? Citera
Fality Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 jag hittade en callofduty2 mapp i program/Activision. ska jag radera den?? Se till att avinstallera spelet först, sen tar du bort mappen. Citera
SlimShady Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Nej gör inte det!!! I call of duty 2 mappen i activision finns det en mapp som heter main. I den mappen laddas alla moddar. de börjar på zz eller zzz. Om du inte vet vilken mod som gjorde att spelet blev på tyska så kan du ta bort alla. du behöver inte ominstallera det är bara onödigt. va smarta, ni andra! O Epaaj: Man kan ställa in att inte kunna ladda ner moddar. Så det är inte sant det du säger!! Citera
Pefsin Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) :o f*n har redan tagit bort allt! men skit samma jag gillar att spela det och jag hade ändå tänkt spela om alla uppdrag :D men tack ändå! :) Redigerat 13 Oktober 2007 av Pefsin Citera
epaaj Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 O Epaaj: Man kan ställa in att inte kunna ladda ner moddar. Så det är inte sant det du säger!! Flera server kör med användarskapade banor och de är ofta roliga att spela. Man måste tillåta nedladdningar för att kunna tanka dem. Men då finns risken att man får hem annat skit man inte vill ha. Så jo, det är visst sant. Man blir inte tillfrågad, den bara installerar om man har godkänt nedladdningar. Citera
Fality Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Nej gör inte det!!! I call of duty 2 mappen i activision finns det en mapp som heter main. I den mappen laddas alla moddar. de börjar på zz eller zzz. Om du inte vet vilken mod som gjorde att spelet blev på tyska så kan du ta bort alla. du behöver inte ominstallera det är bara onödigt. va smarta, ni andra! O Epaaj: Man kan ställa in att inte kunna ladda ner moddar. Så det är inte sant det du säger!! Har inte spelet på dator så jag visste inte riktigt hur mappen såg ut. Men jo det ligger nåt i dt du säger. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.