27Caramele Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 jag håller på och söker på google om en bräda som ganska många har nu mera. brädan är delad i två delar. den är av plast. den har två hjul. en på varje del. emellan delarna så är en pinne som sitter i varje del. man kan vrida ena delen framåt och ena bakåt. snälla hjälp. jag bara hittar den inte på google. vad heter den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Tror jag har sett en sån på nån sportaffär nån gång, men jag vet inte vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Waveboard Heter dom och är för tillfället asdyra ? frågade typ nån för nån dag sen och han sa 1.5K .. w00t ?! det är mkt.., iaf dom heter waveboard. GLHF :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.