unreal Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 det är lätt klara vatten templet först sen går du till staden och då kommer det att brinna där i en liten film . du får see själv.efter filmen så får du en sång spela den och du kommer till ingången där du måste ha den där eld crystaln för att sätta eld på alla facklor :)
Smaragd Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 hmmm. som liten ska du till Kakariko Village och då ska du ner i brunnen där (först måste du lära dig song of storms som stor och sen ska du spela den framför killen i möllan som liten.. då försvinner vattnet....) sen ska du klara brunnen (det går ut på att hitta Lens of Truth) sen ska du tillbaka till Kakariko Village som stor och då brinner det där och Sheik är där.. (du ser en film) efter filmen lär Sheik dig en sång som heter Nocturne of Shadow..l. spela den och du kommer till ett ställe... gå in där och ställ dig på den plattan i rummet.. använd kraften Din´s Fire... sen e det bara in i templet och klara det.. omn du villa ha walktrough har jag på engelska och karta har jag meeee....bara PM:a mig så får du en...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 det är väl nästan omööjligt att klara Shadow temlpe utan Lens of truth, Eller?
blue_yoshi Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 jo typ. efter som man ser massa grejer med den ;) som till exempel i det där rummet med händerna och väggarna :P
0014 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 den går ju att klara utan men jag tänkte med på bossen och alla falska dörrar
DragonMaster Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 jag klarade det utan att använda den så mycket.
Nyllet Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Jag har klarat hela templet det tog ett tag :D
Smaragd Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 men kan man sikta på Bongo Bongo utan att man använder Lens of Truth?? Det trodde ente jag iaf!
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Jag har klarat hela templet det tog ett tag :D jag tror att alla som jklarat spelet måste ha klarat Shadow temlpe som du gjort... jag klarade Shadow tmeple rätt snabbt faktiskt
Rekommendera inlägg