oddy Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Jag säger inte att jag är synsk eler något nu men flera gånger har jag sagt å vad roligt det vore med en sån film eller nåågot i den stilen och sen inte långt efter så pratar man på att göra en sån film. Det var så med spiderman. Sade så till mej själv och så började dom prata på en sån film sen. Och strax innan sakte släpptes (visste inget om spelet föränn nu.) så satt jag och tänkte på det där med att styra trickebn med spaken och så var det det man gjorde i skate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) Det är en liten falsk miss, du tror själv att du har tänkt det, men det har du inte. Det sker genom att "tänk-saker" åker en genväg, så att det blir något knasigt. Det händer extra mkt när man är trött Redigerat 11 Oktober 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 väldigt knasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Men liksom jag sa så till en polare. Vad roligt det skulle vara med en spiderman film och så kom det en. Och sen satt jag och fudnerade som jag brukar göra på hur jag skulel göra spel och satt och funderade på spakgrejen och så kom skate med funktionen. Det är inget hjärnlurendrejeri. Sen händer det massa saker som jag tycker har hänt förut. Deyt kanske an vara något spratt med hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Typ som deja vu, då? Man tror att man har gjort, varit med om eller sett en sak en gång innan man har gjort det... Fast egentligen som lollar sig bara hjärnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Typ som deja vu, då? Man tror att man har gjort, varit med om eller sett en sak en gång innan man har gjort det... Fast egentligen som lollar sig bara hjärnan... ja typ som deja vyu-. MEn det första jag skrev har inget med att återblickar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Jag drömde att vattnet blev dåligt en gång. Och sen blev det det! 0_o Det började smaka skit... Jag tror dig, oddy! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Så har det hänt flera gånger för mig. Men flera gånger har jag sedan på nått sett kommit på att jag typ sett/hört på Tv eller nått annat när jag var skit trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Jag tror nog mer det är slumpen. Det är bar så roligt att man tänker vad rolgit det skulel vara med en spiderman film och så komemr det en inte så jättelångt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 jag spådde för flera år sen att fuska.se forumdel skulle bli värdelös och se nu hur det blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Dagen innan Povel Ramel dog sa min kompis när vi satt och pratade: "Povel Ramel lever va? Varför dör han aldrig?" Den jäveln dödade Povel Ramel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Ja, det har hänt att saker jag sagt/tänkt har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.