zkAro Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 HEJ IGEN! Nu undrar jag hur jag ska göra smycken av sånt här som gold, silver m.m. Jag har 5 i crafting och vet bara hur jag gör skor och vantar och sånt här. Hur gör man guld smycken i crafting? Berätta exakt hur man gör och använd gärna lite långa texter (behövs inte). Kolla nedanför: Gold: Hur gör jag smycken utav gold? Och måste jag kunna smälta det till gold bars och måste jag kunna hacka det? Finns det möjligen andra sätt att skaffa gold på? Silver: Hur gör jag smycken utan silver? Undrar både mycket fundersamt över gold och silver och vill ha svar på detta så snabbt som möjligt.
Luxaxix Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Guld: du behöver: mining level 40, smithing level 40, craftin: Typ 23 eller nått vet inte riktigt. Hugg guld, smält guldet och gå till en smältugn med en ringmould elller vad du nu villll göra, tryck på guldbaren och sedan på smältugnen, då får du upp en lista på vad du kan göra, tryck på det du vill göra klart! om du har högre level kan du även smälta in ädelstenar, då har du den i inventpryn, och gör exakt likadant! då kommer det upp fler alternativ: silver: du behöver: mining level 20, smithing level 20, crafting level 16 (tror jag) hugg silvret, smält det och gå till en smältugn med en holy mould eller tiara mould (rekommenderas inte) Tryck på silver baren och sedan på smältugnen, sedan kommer det upp en lista med alternativ, ta holy symbol: Klart!
Gäst råttfällan Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 när du går upp mer i lvl kan du göra mer saker,som i lvl 6 kan du göra gold neclase lvlar som krävs för att göra smycken: mining:40 crafting:6 (minst)
Rekommendera inlägg