Saphone Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Hon verkar kalla dig det.Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Men jag behövde inte köpa någonting för att ha Wi-fi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 jo rauter och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Nepp, behövde inte köpa nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Kanske för du redan hade en router?Det hade jag med.Vilken tur tänkte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vad är en Router? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 En grej man behöver till trådlöst nätverk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 En router behöver man om man vill kunna ha internet på två datorer utan att köpa två olika modem, lite lätt förklarat. För att kunna använda Wi-Fi utan en sk "Usb-Connector" så behöver man ett trådlöst nätverk/router. En Usb-connector kan man köpa bla på Ginza.se och Komplett.se Jag köpte min på komplett.se ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Jag blev glad när jag hade trådlös router hos mamma OCH pappa. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Vadå så dina föraldrar är skilda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Tänkte också fråga det fast visste inte om han skulle bli ledsen :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Vadå så dina föraldrar är skilda? Japp Tänkte också fråga det fast visste inte om han skulle bli ledsen :( . Nej då. Dom har varit det i... snart 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg