Symptom Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 nej, hon har en bra röst, men den passar inte till all slags musik. Andreas är den skönaste. Han måste vinna. Citera
Fruktnystan Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Daniel åkte ut. För h*lvete. Citera
Easton Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Daniel åkte ut. För h*lvete. Amanda lät ju drogad, och Daniel ägde sönder. Helt otroligt hur svenska folket röstar. Citera
Median Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Ingen. Idol är ett så uselt program.. Dom kanske blir kända för en sekund sen så blir dom "omoderna". Citera
Mumutio Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Daniel åkte ut. För h*lvete. Amanda lät ju drogad, och Daniel ägde sönder. Helt otroligt hur svenska folket röstar. Klart hon inte gjorde. :oDaniel sjöng de tråkigaste låtarna han någonsin kunnat välja, och hans röst är inte ens särskilt speciell. Men Andreas är ju urusel. Han har en bra röst, visst, men han kan ju inte använda den. Det ända han har sjungit bra är hårdrock där man bara behöver skrika, och inte ha lika mycket känsla. Marie var bäst igår, hennes sista låt sopade banan med alla andra. Amanda är min favorit för övrigt, men om Marie fortsätter så där håller jag på henne. Citera
Spliffor Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 Idol juryn borde få bestämma hela skiten istället för svenska folket :> Citera
Symptom Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 jävli gt äckligt att marie vann. lägg märke till hennes medvetna hånkram till amanda precis innan hennes röst hördes på this moment. äckligt. Citera
Gäst Tour Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 Har inte sett 1 minut av Idol men den med störst bröst ska vinna! Man som kvinna, dåligt när agnes vann hon hade för små :( Har inte sett 1 minut av Idol men den med störst bröst ska vinna! Man som kvinna, dåligt när agnes vann hon hade för små :( :( Antar att du hejar på Marie isåfall... Själv hejar jag faktiskt på Daniel. Har inte sett en minut av det men kan ändå veta vem som skulle vinna flera månader innan finalen?! Känn på den :lol: Citera
Mumutio Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 kollar inte men jag har hört att nån big brother tjej fortfarande med, skandal eller myt, FÖRKLARA!?Big Brothertjejen Marie vann hela idol. ;)Men vinnarlåten var ju riktigt skitdålig. När Amanda sjöng den blev den åtminstone intressant, men Maries version... Rena smörjan... Citera
Fruktnystan Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 kollar inte men jag har hört att nån big brother tjej fortfarande med, skandal eller myt, FÖRKLARA!?Big Brothertjejen Marie vann hela idol. ;)Men vinnarlåten var ju riktigt skitdålig. När Amanda sjöng den blev den åtminstone intressant, men Maries version... Rena smörjan... So right. Citera
oddy Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 HAr hejjat på amanda ända från början. Marie är den jag tyckt minst om genom hela säsognen. Givetvis ska hon vinna ockspå. Hon förtjänar det inte. Marie är bara en stor uppmärksamhets h*ra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.