Hoppa till innehåll

Vem Vinner Idol?


knark

Rekommendera inlägg

Daniel åkte ut.

För h*lvete.

Amanda lät ju drogad, och Daniel ägde sönder. Helt otroligt hur svenska folket röstar.

 

Klart hon inte gjorde. :o

Daniel sjöng de tråkigaste låtarna han någonsin kunnat välja, och hans röst är inte ens särskilt speciell. Men Andreas är ju urusel. Han har en bra röst, visst, men han kan ju inte använda den. Det ända han har sjungit bra är hårdrock där man bara behöver skrika, och inte ha lika mycket känsla.

 

Marie var bäst igår, hennes sista låt sopade banan med alla andra. Amanda är min favorit för övrigt, men om Marie fortsätter så där håller jag på henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har inte sett 1 minut av Idol men den med störst bröst ska vinna! Man som kvinna, dåligt när agnes vann hon hade för små :(

 

Har inte sett 1 minut av Idol men den med störst bröst ska vinna! Man som kvinna, dåligt när agnes vann hon hade för små :( :(

Antar att du hejar på Marie isåfall...

Själv hejar jag faktiskt på Daniel.

 

Har inte sett en minut av det men kan ändå veta vem som skulle vinna flera månader innan finalen?!

Känn på den :lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kollar inte men jag har hört att nån big brother tjej fortfarande med, skandal eller myt, FÖRKLARA!?

Big Brothertjejen Marie vann hela idol. ;)

Men vinnarlåten var ju riktigt skitdålig. När Amanda sjöng den blev den åtminstone intressant, men Maries version... Rena smörjan...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...