Hoppa till innehåll

Snus


CounterStrike
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det är helt OK att röka , snusa eller dricka.. det är precis som att man väljer att äta pizza till frukost , eller tårta till kvälsmat.

Snälla.

Gå till närmaste icabutik och system, kolla sedan innehållsförteckningen på snus, cigaretter och alkohol respektive tårta och pizza. Sök sedan på internet och läs vad de olika ingredienserna gör med din kropp. Du kommer snart märka att alla drogklassade produkter (som cigaretter, alkohol, och snus) är mycket värre än tårta.

 

Jag ber dig också skriva ned vad du tycker om detta nu, och spara det tills du blir gammal. Då kan du plocka fram det du skrivit och gråta över din naiva idioti.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt folk leva livet, är det så svårt eller? Jorden är redan åt h*lvete, tänk på andra grejer som drabbar mänskligheten än bara alkoholer och tobak.

Jag förolämpar inte någon pågrund av att han/hon är beroende, jag skiter fullständigt i vad någon gör med sitt liv. Jag börjar reagera om det är någon nära som börjar ta droger.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är helt OK att röka , snusa eller dricka.. det är precis som att man väljer att äta pizza till frukost , eller tårta till kvälsmat.

Snälla.

Gå till närmaste icabutik och system, kolla sedan innehållsförteckningen på snus, cigaretter och alkohol respektive tårta och pizza. Sök sedan på internet och läs vad de olika ingredienserna gör med din kropp. Du kommer snart märka att alla drogklassade produkter (som cigaretter, alkohol, och snus) är mycket värre än tårta.

 

Jag ber dig också skriva ned vad du tycker om detta nu, och spara det tills du blir gammal. Då kan du plocka fram det du skrivit och gråta över din naiva idioti.

 

Vad ser farligast ut?

Tårta och godis till frukost:

http://img254.imageshack.us/img254/2598/nyheter07s10tjock6930bfbm3.jpg

 

Eller Snus:

http://img261.imageshack.us/img261/4613/snus30ba923sk1.jpg

 

 

Kkthxbye.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man märker ju att det är bara 10-13åringar som säger att man är idiot om man röker, snusar.

Kan du nämna en sak som är bra med att röka eller snusa?

 

Rök/snus full. Skön stämma. Chill.

 

Jag skulle vilja se alla som säger att snusa och röka suger växa upp utan att testa, när jag var typ 10 sa jag det med, men nu så gör jag det ändå, anywho ni kommer liks troligen fest röka när ni blir större....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man märker ju att det är bara 10-13åringar som säger att man är idiot om man röker, snusar.

Kan du nämna en sak som är bra med att röka eller snusa?

 

Rök/snus full. Skön stämma. Chill.

 

Jag skulle vilja se alla som säger att snusa och röka suger växa upp utan att testa, när jag var typ 10 sa jag det med, men nu så gör jag det ändå, anywho ni kommer liks troligen fest röka när ni blir större....

 

Det är inte lika "chill" första gången, eller hur? Det är efter ett tag skiten börjar smaka gott, när det blivit en vana.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man märker ju att det är bara 10-13åringar som säger att man är idiot om man röker, snusar.

Kan du nämna en sak som är bra med att röka eller snusa?

 

Rök/snus full. Skön stämma. Chill.

 

Jag skulle vilja se alla som säger att snusa och röka suger växa upp utan att testa, när jag var typ 10 sa jag det med, men nu så gör jag det ändå, anywho ni kommer liks troligen fest röka när ni blir större....

 

jag kommer typ aldrig röka-_- får migrän
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...