Str4ndB3rg Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jag har massa gubbar jga har gjort,jag vet att man ska gora allt po en gubbe typ... Jag och min brorsa borjade spela wow i sommras. So nu 'a'r han i 70 och jag la av po 24! men har en 32 lock men jag vill liksom ha en Hunter elr en rogue. Men jag vill inte legga av med wow. So vad er det for skoj med rogue elr hunter,lock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Mage, Warrior, Rogue ska du spela. Mest balanserade klasserna tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfälletHan kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Rogue,hunter,mage är ju lättast , för warriors är ganska så Gearbaserade. Fast dom blir väldigt bra med bra gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Alla klasser borde va gearbaserade. Sköld som priests har, alltså holy shield borde typ absorvera av en viss procent vad för +healing man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Hunter behöver du inte bry dig så mycket om gearet på låg level se bara till att ha ett bra ranged vapen så kan du i lugn och ro skjuta pilar medans petet har aggro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 den go'a saken med Hunters är den att om du är beastmastery kan du inte ha någon armor alls och ändå klara dig hyffsat... min warrior har varit de... tröttnade och gick tillbaka till MM (off topic) Men ett tips: Ta en Hunter - dom e riktigt roliga efter typ level 30... men ha tålamod! om du är horde blire rätt så tråkigt i The barrens... om du har vännar kan du ju be dom att boosta dig så mycket som möjligt till du är typ level 20 :D LYCKA TILL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfälletHan kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 vadårå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Det va ju en som lyckades att levla till 70 helt naken , bara med ett melee vapen och en ranged, på bara 14 days played. Så dom är ganska lätta att levla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Det va ju en som lyckades att levla till 70 helt naken , bara med ett melee vapen och en ranged, på bara 14 days played. Så dom är ganska lätta att levla.Haha gjorde en?coolt*Jag tycker för övrigt hunters är roliga över level 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg