Zettan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Den finns i klädaffären i Hollywood har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Den finns i samma kategori som vanliga kläder t.ex T-shirts eller Huvtröjor m.m, och jag har för mig att den står bland dom sista. Var affären ligger får du faktiskt ta reda på själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Den finns i samma kategori som vanliga kläder t.ex T-shirts eller Huvtröjor m.m, och jag har för mig att den står bland dom sista. Var affären ligger får du faktiskt ta reda på själv. Förlåt för att jag frågade då. Och har kollat överallt, men hittar den inte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kms Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 den är nog i första staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Den var i första! Tack, nu hittade jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Där du kommer ner till Santa Monica på Beverly Hills banan, där någonstans finns kädaffären. Leta där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djtheodor Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 du måsteleta överalt :( annars hitar du den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Den finns i Hollywood (Alien costume). Sedan ska du göra trick framför den där tjocka gubben ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jag skrev ju: Den var i första! Tack, nu hittade jag den." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 321 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Det tog mig 1 minut och 37 sekunder och 3 hundradelar innan jag hittade den................ Det tog mig 1 minut och 37 sekunder och 3 hundradelar innan jag hittade den................ Det tog mig 1 minut och 37 sekunder och 3 hundradelar innan jag hittade den................ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg