ufomatte Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Jag har Table Tennis Naruto: Rise Of A Ninja Oblivian Halo 3 Blue Dragon Ska kanske köpa COD 4 sen men vet inte säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Halo 3 <3 Oblivion <3 CoD 3 Bioshock Dead Rising Gears Of War Just Cause THP8 PDZ (vrf?..) Bytte in 5 spel mot ett Elite, dom spelen var: King Kong Dead or Alive Saint's Row Burnout nånting GUN Ska köpa: Assassins Creed GTA IV Alan Wake Skate + nåra till som jag inte kommer på nu... Om du inte verka gilla pdz varför ha kvar det? Du kunde ju bytt in det mot t.ex. saints row som är betydligt roligare!! Jaa, tror faktiskt att det säljer bättre än thpg. Håller med dig. Jag tycker inte thpg inte e ett dugg bra om man kollar på skate (har testat båda demon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 FPS: 1: Halo 3 - Legendary Edition (Såklart :D) 2: Bioshock 3: Call of Duty 4: Modern Warfare 4: Gears of War (FPS Sort of!) 5: The Darkness 6: Shadow Run 7: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 8: Call of Duty 2 Äventyr: 1: Dead Rising 2: Kameo: Elements of Power 3: LEGO Star Wars 2 4: Fantastic 4: Rise of the silver Surfer (Köpte inte detta, skulle aldrig slösa pengar på ett skitspel. Vann det :D) Racing/Rally 1: Forza Motorsports 2 2: Sega Rally 3: Project Gotham Racing 3 4: Test Drive Unlimited Musik: 1: Guitar Hero II Live Arcade: 1!: Castlevania: Symphony of the Night 2: TMNT 1989 Arcade 3: DOOM 4: Robotron 2084 5: Hexic HD (Duh! ;D) 6: Joust Kan finnas något jag har glömt, orkar inte kolla... Spel som ska inköpas: Ett Nytt Xbox 360 :D (HDMI) Apelsin Lådan TES IV: Oblivion Project Gotham Racing 4 Assassins Creed Guitar Hero III Mass Effect Too Human GTA IV Worms (Arcade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Köpte 360 i fredags (måndag nu) och har bara : Viva Piñata (ser inte så roligt ut först men är grymt roligt) Forza 2 (har inte öppnat än) Pro Evolution Soccer 2008 (kan ens KONAMI misslyckas? NEJ och det har de inte heller gjort denna gång. Time Shift DEMO (jätteroligt spe fast jag bara klarat DEMON) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Predator Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 jag har dead rising call of duty 3 lost planet extreme edition battlestation midway [svårt på Xbox 360] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 2006 FIFA World Cup Germany Amped 3 Blazing Angels: Squadrons of WWII Burnout: Revenge Call of Duty 2 Call of Duty 3 Crackdown Dead Rising Gears of War Guitar Hero II Halo 3 Hitman: Blood Money Just Cause Ninety-Nine Nights Peter Jackson's King Kong Shadowrun Skate Spider-Man 3 Stranglehold Table Tennis The Elder Scrolls IV: Oblivion Tiger Woods PGA Tour 07 Tony Hawk's Project 8 Viva Piñata Får även Assassin's Creed på torsdag (ÄNTLIGEN!!), och kommer skaffa mig Mass Effect, GH3, Kane And Lynch, Lego Star Wars: Complete saga och kanske Rock Band om ekonomin står sig. Sen är det ju jul snart. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Halo3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, Gears of War, Call of duty 3, Saints row, Lost Planet, Rainbow Six Vegas, Dead Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Beställt CoD4 och Mass Effect nu, så då har jag dem plus Halo 3 och R6:V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 FPS: 1: Halo 3 - Legendary Edition (Såklart :D) 2: Bioshock 3: Call of Duty 4: Modern Warfare 4: Gears of War (FPS Sort of!) 5: The Darkness 6: Shadow Run 7: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 8: Call of Duty 2 Äventyr: 1: Dead Rising 2: Kameo: Elements of Power 3: LEGO Star Wars 2 4: Fantastic 4: Rise of the silver Surfer (Köpte inte detta, skulle aldrig slösa pengar på ett skitspel. Vann det :D) Racing/Rally 1: Forza Motorsports 2 2: Sega Rally 3: Project Gotham Racing 3 4: Test Drive Unlimited Musik: 1: Guitar Hero II Live Arcade: 1!: Castlevania: Symphony of the Night 2: TMNT 1989 Arcade 3: DOOM 4: Robotron 2084 5: Hexic HD (Duh! ;D) 6: Joust Kan finnas något jag har glömt, orkar inte kolla... Spel som ska inköpas: Ett Nytt Xbox 360 :D (HDMI) Apelsin Lådan TES IV: Oblivion Project Gotham Racing 4 Assassins Creed Guitar Hero III Mass Effect Too Human GTA IV Worms (Arcade) Ganska najs lista faktiskt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 FPS: 1: Halo 3 - Legendary Edition (Såklart :D) 2: Bioshock 3: Call of Duty 4: Modern Warfare 4: Gears of War (FPS Sort of!) 5: The Darkness 6: Shadow Run 7: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 8: Call of Duty 2 Äventyr: 1: Dead Rising 2: Kameo: Elements of Power 3: LEGO Star Wars 2 4: Fantastic 4: Rise of the silver Surfer (Köpte inte detta, skulle aldrig slösa pengar på ett skitspel. Vann det :D) Racing/Rally 1: Forza Motorsports 2 2: Sega Rally 3: Project Gotham Racing 3 4: Test Drive Unlimited Musik: 1: Guitar Hero II Live Arcade: 1!: Castlevania: Symphony of the Night 2: TMNT 1989 Arcade 3: DOOM 4: Robotron 2084 5: Hexic HD (Duh! ;D) 6: Joust Kan finnas något jag har glömt, orkar inte kolla... Spel som ska inköpas: Ett Nytt Xbox 360 :D (HDMI) Apelsin Lådan TES IV: Oblivion Project Gotham Racing 4 Assassins Creed Guitar Hero III Mass Effect Too Human GTA IV Worms (Arcade) Ganska najs lista faktiskt. :) Mm nice lista, bara en sak gears of war är tredje person fast jag skulle lagt den bland fps också,själv har jag Halo3 Gears of war Orange box Crakdown Call of duty 4 Oblivion Tony hawk p8 Medföljande fotbolls spel Assassins creed Köp lista Soldier of fortune payback Gta IV Brothers of arms Nåtmer fast pallar inte tänka ut det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Införskaffat dessa spel nu: Assassins Creed Guitar Hero III Apelsin Lådan (PC dock, tänkte fylla ut min Steam lista :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 cod 3, cod 4, pgr 3 ska köpa cod 5 nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.