KillZone95 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 har haft skitmånga men har lämnat in dom i EBgame...men har fortfarannde några från 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Skaffat Army of two nu också, kommer nog inte skaffa Rock Band dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Call of Duty 2, 3 och 4, Quake 4 med Quake 2, Assassin's Creed, The outfit, American wasteland, NFS: Most wanted, MOHA, Guitar Hero 2, GUN, Halo 3, Battlefield 2: Modern Combat och GRAW 2. Alla är köpta lagligt! Ingen piratkopiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har Hexis också, nåt pusselspel, vet inte hur jag fick det... det är på live arcade alltså, men har inte laddat hem det. Och ja det är fullver, har fått achievments och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Den ligger redan i xboxen (typ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Mitt första spel och enda just nu: Dead Rising .. Det kommer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addelex Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Jag har: Test Drive Unlimited Forza motorsport 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addelex Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Har bra två bilspel [forza motorsport 2, test drive unlimited] men ska skaffa Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LEwmpZ Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 EA skate ( UNDERBART ) THP8 NFS MW Vill köpa : GTA IV COD 4 SW : The force unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Xbox 360: Pes08 SKATE (ska kanske lämna tillbaka det, har tröttnat) GH 3 FM07 (var felmärkt i affären. Betalade 59:- fast alla andra sånna spel kostade 199:- :) ) Xbox: Red Card Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Rain bow six vegas medal of honor air borne hitman blood money halo 3 cod 4 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Börjar skaffa fler nu när jag har fått ett jobb. Halo 3 Call of duty 3 Overlord Deadrising Viva piñata Quake 4 (2) PES 6 Perfect dark zero Bioshock TES oblivion Superman returns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.