Gäst Aso100 Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 snälla när kommer det telephone så att man kan ringa och bli member?? och kostar det 40kr då med?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 har du hört att det ENS ska bli telefontjänst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 jag skickade ett medleande till runescape och frågade om dom skulle fixa bay by phone/sms i sverige men dom sa att just då hade dom inga planer på det =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 1: det heter pay by phone 2: ofta en 13 åring ringer till jagex 3:jagex har inget nummer kanske private 4: ingen tror dig 5:owned please? 6: hej då så där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Jag tror inte att PayByPhone Sweden kommer komma över huvudtaget om jag ska vara ärlig. Om det kommer så kanske det är om en väldigt lång tid...Typ om 2-3 år haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 ok då får jag väl bo i england för att ringa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 aa fast sök på runescape members eller telephone numbers over the world på google så kanske du hittar nåt mithril:sluta skriva så j#vla onödiga inlägg, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 men måste inte ringa till jagex för att fråga en sak :glare: det finns faktiskt ngt som kallas game inbox på rs :P och om man går typ in på faQ/a lr vad det nu heter kan du skriva till jagex :P det gjorde jag och dom sa att det inte skulle komma på ett bra tag som jag sa i det andra inlägget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 så du menar jagex staff som är 100ppl har tid med svara 100000000mail per dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Jag gör dig member för 500k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 de e ju ett onlinespel så de e nog typ 100-1000 pers som sitter o pratar o utvecklar runescape dag o natt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 srry, men ni har fel där! det finns bara 5 PERSONER som jobbar med runescape! alla dessa är Admins, sedan finns det 4 personer till som är admins vet inte riktigt varför dom är det men... P.S en del mail kanske går till moderatorerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg