Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Hej! Ibland när jag spelar 360 så stängs den bara av. Och när jag ska spela Guitar Hero så knastrar det till ibland och skärmen fryser. Någon som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 lämna in'et på lagning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Hmm, hur länge gäller garantin då? Har aldrig öppnat den så garantin har inte brutits på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 min garanti var ett år tror jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Microsoft förlängde garantin till två år för ett tag sedan för att de var så många som hade problem med sina xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Microsoft förlängde garantin till två år för ett tag sedan för att de var så många som hade problem med sina xbox. 3 faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Hmm, men vart ska jag vända mig? Har dock aldrig fått red ring of death. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Om du menar att "red ring of death" e när xbox power knappen lyser röt runt så beror det på en kontakt som inte e riktigt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Om du menar att "red ring of death" e när xbox power knappen lyser röt runt så beror det på en kontakt som inte e riktigt i.Jag sa att det inte var så, dessutom så är det nåt fel i systemet om 3 bågar lyser rött, tror det är 2 om en sladd är lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Ring support, vad väntar du på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Ring support, vad väntar du på!mm, det smartaste du kan göra är att ringa support, för om du går till någon butik så ringer dom ändå support =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 om du inte har haft ditt 360 längre än en månad tror jag att du får byta den i affären där du köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.