ville10 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 På www.thesurrealist.co.uk/slang kan ni se vad era namn betyder i slang!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 På www.thesurrealist.co.uk/slang kan ni se vad era namn betyder i slang!!! :lol: vad e det för nåt webbspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 vad menas med slang...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 På www.thesurrealist.co.uk/slang kan ni se vad era namn betyder i slang!!! :lol: Det var inte så bra... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 För mig stod det Why do you Dragonfire, boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 För mig stod det "I'm telling you, Nigel totally wanted to Orochimaru!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Det betyder ringvålnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 HEHE jag är en kolla min nyllet n. slang for a particular chain of fast-food burger restaurants. "Dad, are you coming down to nyllet's?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) Hehe ! , Jag skrev www.fuska.se och det blev så här v. (vulgar) to flirt with someone. "'Scuse me while I www.fuska.se, my friend." :) :) Redigerat 10 Mars 2004 av Orochimaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 LOL. adj. carrying a house or home. "I'm feeling kenga tonight, fool." DubbelLOL. n. someone who has a different girl every week. "Sally, you're getting a k3ng4!" adj. overly fond of drugs. "Careful, Grandma, she's zai." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Föpr mig blev det: b n. mid-eighties term for LSD. "Hey, Reggie, can you hook me up with some b?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 0013 v. to have sex with violence with violence. "Mind you don't 0013, bud." Äcklit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.