eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) Så här ser min elva ut Målvakt : Robinson:Tottenham Backar : Oddo:Milan Ferdinan:Man United R.Carlos:Fenderbache Inner mittfältare Jeanas:Tottenham Stankovic:Inter Mittfältere C.Ronaldo:Man United Robinho:Real Madrid Offensiv Inner mittfältare Lucas:Liverpool Anfallare Keane:Tottenham David Villa: Valencia bänk (högst 6 st) : Beckham:LA Galaxy. Rooney:Man United. Nani:Man United. Quaresma:Fc Porto. Van Persie:Arsenal. Terry:Chealsea Redigerat 19 Oktober 2007 av RoNaLdO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Okej det här vart inte så popelärt märker jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Min Elva: 1. Bert-Åke Varg 2. Bert-Åke Varg 3. Bert-Åke Varg 4. Bert-Åke Varg 5. Bert-Åke Varg 6. Bert-Åke Varg 7. Bert-Åke Varg 8. Skalman 9. Bert-Åke Varg 10. Bert-Åke Varg 11. Bert-Åke Varg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Min tolva: 1. Jök-Britt 2. Trallhus-Björn 3. Bert-Lars sen var det ingen mer som ville vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Försvar: Cannavaro, Zambrotta, R.Carlos, Thuram Mittfält: Nedved, Camoranesi, Gattuso, C.Ronaldo Anfall: Del Piero Trezeguet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Min elva då: Målvakt: Petr Cech Försvar: Terry, Puyol, Sergio Ramos Mittfält: C.Ronaldo(den divan>_>), Lampard, Kaka, Ronaldinho Anfall: Rooney, Villa och Jag.. Slå det ni xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Ska försöka :P Målvakt : Gianluigi Buffon Backar : John Arne Riise, Daniel Agger , Nemanja Vidic , Micah Richards Mittfältare : Cesc Fabregas , Florent Malouda , Steven Gerrard , Bastian Schweinsteiger Anfallare : Lionel Messi , Thierry Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Min då Målvakt: Jök-Britt sen ville ingen vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Mitt lag heter Genteknik/dopingklubben. Jag klonar messi och ronaldo, redan placerar jag ut häflten av spelarna ronald och häflten messi. Anfallare: Messi, Ronaldo, Ronaldo. Mittfält: Messi, Messi, Ronaldo. Försvar: Messi, Messi, Messi, Ronaldo Målvakt: En genmodifierad tjockis som täcker hela målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Mitt lag heter: Trättoppernaz IF Målvakt: Chech(Alm) Backar: Helguera(Björk) Vidic(Kodad asp)Agger ((läse)Bok) Salagon(Ahl) Mitten: C.Ronaldo(Gran) Ronaldiniho(Bäver som kapar. Förövrigt är han en Taggbuske :)) Beckham(Fågelbo) Kaka(Fågelmat) Anfall: Zlatan I.(officiel straffsparkare(Förövrigt Enbuske)) Ronaldo(Palm) Tränare: Svennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Sluta göra narr av fotboll allihopa!! men nu min elva: Målvakt: Oswaldo Sanchéz ( mexicos målvakt) Backar från höger: Cannavaro(Real Madrid) Ramos (real madrid) Nesta(milan) Zambrotta (Barca) Mittfällt från höger: c.Ronaldo(Man utd) Gerrard(liverpool) Ronaldinho(barca) Riise(liverpool Anfall från motsattsen till vänster: Henry(barca) Torres(liverpool) Tränare: Rafa Benitez Bänk: Dudek , R.Carlos , Rooney , Peinola , Ijoppa och Lytter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Målvakt: Jose Reina Vänsterback: John Arne Riise Mittbackar: Jamie Carragher - Fabio Cannavaro Högerback: Steve Finnan Vänstermitt: Xabi Alonso Mittmitt: Javier Macherano (Stavning) Högermitt: Dirk Kuyt Offensiv mitt: Steven Gerrard Forwards: Peter Crouch - Luca Toni Jo, jag gillar Liverpool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.