eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) Så här ser min elva ut Målvakt : Robinson:Tottenham Backar : Oddo:Milan Ferdinan:Man United R.Carlos:Fenderbache Inner mittfältare Jeanas:Tottenham Stankovic:Inter Mittfältere C.Ronaldo:Man United Robinho:Real Madrid Offensiv Inner mittfältare Lucas:Liverpool Anfallare Keane:Tottenham David Villa: Valencia bänk (högst 6 st) : Beckham:LA Galaxy. Rooney:Man United. Nani:Man United. Quaresma:Fc Porto. Van Persie:Arsenal. Terry:Chealsea Redigerat 19 Oktober 2007 av RoNaLdO Citera
eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 Okej det här vart inte så popelärt märker jag :lol: Citera
Baranoi Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 Min Elva: 1. Bert-Åke Varg 2. Bert-Åke Varg 3. Bert-Åke Varg 4. Bert-Åke Varg 5. Bert-Åke Varg 6. Bert-Åke Varg 7. Bert-Åke Varg 8. Skalman 9. Bert-Åke Varg 10. Bert-Åke Varg 11. Bert-Åke Varg Citera
KVAB Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 Min tolva: 1. Jök-Britt 2. Trallhus-Björn 3. Bert-Lars sen var det ingen mer som ville vara med... Citera
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 Försvar: Cannavaro, Zambrotta, R.Carlos, Thuram Mittfält: Nedved, Camoranesi, Gattuso, C.Ronaldo Anfall: Del Piero Trezeguet Citera
The0dr Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Skrivet 19 Oktober 2007 Min elva då: Målvakt: Petr Cech Försvar: Terry, Puyol, Sergio Ramos Mittfält: C.Ronaldo(den divan>_>), Lampard, Kaka, Ronaldinho Anfall: Rooney, Villa och Jag.. Slå det ni xD Citera
Razec Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Ska försöka :P Målvakt : Gianluigi Buffon Backar : John Arne Riise, Daniel Agger , Nemanja Vidic , Micah Richards Mittfältare : Cesc Fabregas , Florent Malouda , Steven Gerrard , Bastian Schweinsteiger Anfallare : Lionel Messi , Thierry Henry Citera
KVAB Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Min då Målvakt: Jök-Britt sen ville ingen vara med Citera
Mumutio Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Mitt lag heter Genteknik/dopingklubben. Jag klonar messi och ronaldo, redan placerar jag ut häflten av spelarna ronald och häflten messi. Anfallare: Messi, Ronaldo, Ronaldo. Mittfält: Messi, Messi, Ronaldo. Försvar: Messi, Messi, Messi, Ronaldo Målvakt: En genmodifierad tjockis som täcker hela målet. Citera
w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Mitt lag heter: Trättoppernaz IF Målvakt: Chech(Alm) Backar: Helguera(Björk) Vidic(Kodad asp)Agger ((läse)Bok) Salagon(Ahl) Mitten: C.Ronaldo(Gran) Ronaldiniho(Bäver som kapar. Förövrigt är han en Taggbuske :)) Beckham(Fågelbo) Kaka(Fågelmat) Anfall: Zlatan I.(officiel straffsparkare(Förövrigt Enbuske)) Ronaldo(Palm) Tränare: Svennis Citera
Jilde94 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Sluta göra narr av fotboll allihopa!! men nu min elva: Målvakt: Oswaldo Sanchéz ( mexicos målvakt) Backar från höger: Cannavaro(Real Madrid) Ramos (real madrid) Nesta(milan) Zambrotta (Barca) Mittfällt från höger: c.Ronaldo(Man utd) Gerrard(liverpool) Ronaldinho(barca) Riise(liverpool Anfall från motsattsen till vänster: Henry(barca) Torres(liverpool) Tränare: Rafa Benitez Bänk: Dudek , R.Carlos , Rooney , Peinola , Ijoppa och Lytter Citera
negR Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Målvakt: Jose Reina Vänsterback: John Arne Riise Mittbackar: Jamie Carragher - Fabio Cannavaro Högerback: Steve Finnan Vänstermitt: Xabi Alonso Mittmitt: Javier Macherano (Stavning) Högermitt: Dirk Kuyt Offensiv mitt: Steven Gerrard Forwards: Peter Crouch - Luca Toni Jo, jag gillar Liverpool. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.