Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 hur kan duinte veta vad det heter om du har spelat det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 mulle meck,pettson o findus,julkalendern osv osv osv osv men dem tycker inte jag riktigt räknas som riktiga spel så det får nog vara doshin the giant och yugioh! reshef of destruction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 F1 2001 e så tråkigt om man ställer in så att bilen bromsar å svänger åt en man behöver bara tryvka på gas knappen hela tiden. Pippi e rätt tråkigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Counter-Strike Var roligt förr men senare när massa gnällande fjortisar började hitta spelet och börjar fuska så blir det inte roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 (redigerat) hur kan duinte veta vad det heter om du har spelat det :D Du, tror du att jag skulle orka att springa över hela övervåningen och leta upp den, bara för att se vad den heter?(bor i tvåvåningshus) Fast då kanske man hittar några bra spel medans man letar:rolleyes: Redigerat 7 Augusti 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe_semar Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag tycker hulken sög o spider man sög gta är ju kul :D men lite tråkigt ändå :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Kings quest (finns 2, 3d och textbaserat). Huset (DOS text baserat) var inte lika illa men det var dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag tycker: Harry potter och fången från azkaban Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Rayman :lol: har bara spelat ett demo när jag va mindre :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 WoW - ett misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 alla greveholm spelen suger :evil: :evil: :evil: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 alla små-barn spel antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.