Mac91 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Hur rengör man en skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Handas lite på den. Sedan torkar du av den med tröjan eller en handduk. Men inte i cirklar. Då funkar den inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 det har jag försökt, men det står fortfarande rengör skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Då kan det vara nåt skit där skivan ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 (redigerat) jag har hört att det funkar bra med tandkräm, men jag vet inte hur, tror typ att man ska lägga lite tandkräm på ett papper och torkar.. men.. :unsure: Redigerat 20 Oktober 2007 av Bowie4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 jag har hört att det funkar bra med tandkräm, men jag vet inte hur, tror typ att man ska lägga lite tandkräm på ett papper och torkar.. men.. :unsure: sätt på tandkräm o smeta ut det från mitten och ut mot kanterna, inte i cirklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Det funkar om du använder sån där gammal tandkräm som innehåller slipmedel, vanlig tandkräm funkar ej. I elektronikaffärer (Elgiganten t.ex.) så kan du köpa CD "slipmedel", då får du med medlet plus en speciell duk som du använder för att rengöra skivan- Funkar jättebra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Vad kostar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 inte så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Ett problem bara närmsta Elgiganten är 7 mil bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Du kanske kan kolla om någon lokal butik har det? Eller använda hjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.