incognito Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Ni kan för f*n inte ha reklam för Sexkontakten.se! Tänk om nån liten kille/tjej råkar trycka på reklamen? Då kommer dom aldrig att vara inne på Fuska längre. Dom tror att det här är en snusksite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Ni kan för f*n inte ha reklam för Sexkontakten.se! Tänk om nån liten kille/tjej råkar trycka på reklamen? Då kommer dom aldrig att vara inne på Fuska längre. Dom tror att det här är en snusksite. Jag skulle presis göra en sån här tråd, Jag är med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Vi har ingen kontroll över vilka banners som visas för tillfället men har har inte sett någon sådann som ni skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Har ni inte kontroll?! Det är ju eran sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 http://bannerbyte.just.nu som förvaltar platsen just nu. Sen så såg jag bannern nu och jag skulle iaf inte säga att den är så farlig. Den försvinner ju i slutet av månaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Hmm, Sexkontakten.se är väl inte så¨farligt..ni hadde ju en porr sajt en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Inte så nä men en del kan ju inte knyta skorna. Jag kan ju de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Hur gammla e ni?låt sexkontakten vara kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Nästan all reklam är till dom som är över 15 år. De flesta är 15- här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Ja,men dom flest är ju 11-15 o då vet man ju vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Ja vad säger föräldrarna om man är på den här sidan och de får se sån reklam?? Vissa kanske inte får va kvar på sidan för sina föräldrar då!! När månad tar slut tycker jag inte ni ska ha kvar bannerbyte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Mina mamma undade vad f*n jag var inne på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg