Hoppa till innehåll

X-box 360

BigGroter

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är det man ska köpa då Elite osv?

Det finns ju Elite, Premium och Arcade (eller är det fortfarande Core?).

Jag har ett Elite, det är svart och 100 gig större hårddisk, typ den skillnaden där e nu.

Premium har 20 gig hårddisk och hdmi-port den med nu, precis som Elite

Arcade får man med ett 56mb stort minneskort och 5 Live Arcade spel.

glöm inte att elite har hdmi utgång. Spelen kostar från 500 til 700 oftats. Det ligger som sagt mest på 550 till 600 kr.

En premium kan du få för 3200 kr ungefär. Du ska ha premuim eller elite core är bara skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett Elite, det är svart och 100 gig större hårddisk, typ den skillnaden där e nu.

glöm inte att elite har hdmi utgång.

jag skrev ju det, " Premium har hdmi-port den med nu, precis som Elite" skrev ju det -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

glöm inte att elite har hdmi utgång.

jag skrev ju det, " Premium har hdmi-port den med nu, precis som Elite" skrev ju det -.-

såg det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså InTech som nu säger att Xbox spel kostar 650-700 kr "HELT" nytt tänker är antingen helt j*vla galen, paranoid eller helt pantad.

Ett NYTT Xbox 360 spel kostar LIKA mycket som ett NYTT PS3 spel

http://www.gameshop.se/?page=description&a...kt&id=37488

http://www.gameshop.se/?page=description&a...kt&id=40768

Där är bevis...och Halo 3 gick att få tag i för 399 kr.

http://prisjakt.nu/#rparams=ss=xbox%20360 Sökning av priser på Xbox 360 (prisjakt kan lagga för de som har litet sämre uppkoppling).

Men ja, skulle ju absolut rekomendera Xbox 360! Live är sönder PS Network, och Home är bara Sims 3 (med onlinestöd så att MMORPG freaks också kan spela då de måste ha någon att prata med online...).

Säger bara grattis om du väljer PS3, lagt ut 4800 kr i onödan och välkommen in i värmen om du nu väljer Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska simpelt med repade skivor,:

Om du har xboxen vid tv:en som du säkert sitter tex 5 meter ifrån, trådlös kontroll, ee de nästan omöjligt att du får en enda repa,..

Repan kommer till av att om du råkar putta på din xbox 360 (kanske) kommer laser strålent som läser skivan att göra en repa, så ha den helst liggande (de ee säkert säkrast) och sedan knuffa inte till den när den ee på.

De är som en data känslig när den stor på.

Slut på lektionen ;) :lol:

Mitt Halo 3 fick ju 2 sprickor när Xboxen gick som vanligt, dock var det nog skivan det var fel på.

Jo de stog om de, var värsta skandalen för halo.. fast man kan ju inte skylla på halo :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem kostar det i dem flesta affärer, Men det finns vissa affärer som sänker priser.., Och det är inte bara home, Det finns riktiga spel, som äger ut 360 i onlinestöd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Följande spel till Xbox 360 har fått mycket bra kritik gör sitt online-stöd:

Crackdown

Gears of War

Call of Duty 2

Call of Duty 3

Call of Duty 4 (De som har testat det)

Halo 3

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Splinter Cell: Double Agent

Shadowrun

Detta är i alla fall de som jag med säkerhet vet har fått bra omdöme för sitt online stöd. Dessutom finns det ett stort antal arkadspel man kan ladda ned och spela, antingen gratis eller med Microsoft points. Om du inte håller med om att Xbox 360 har mycket bättre online stöd än Playstation 3 så var nu så snäll och skriv ett gäng Playstation 3 spel som fått bra kritik av recensenterna för sitt online-stöd. Jag vill inte se någon lista med spel som Home, jag vill se spel man köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...