Luxaxix Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 nej kanske inte men du är minderårig och spelar runescape fast du inte får och kan inte engelska (det är därför det finns åldersgränser) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 ok (tänkte inte på det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 åldersgränsen brukar vara 13 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Råttfällan, om du inte fattar hur man spelar runescape eller inte fattar engelska. Varför spelar du RUNESCAPE då??? Redigerat 29 Oktober 2007 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 det finns minderåriga som fårstår engelska också, du behöver inte tro att alla minderårga är noobs ;) . Jag spelar runescape och är 12, jag fattar lika mycket som de flesta av er. Btw, stronghold of security gjordes ju för att man skulle kunna sådana saker och annat viktigt om runescape, 10k är ju bara en bonus. Vissa läser ju inte utan bara trycker på ett av alternativen :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Klart at vissa under 13 kan engelska, jag kan nästan prata flytande engelska och är bara 13 år, när jag var 10 pratade jag engelska, fast lite knaggligt då men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jag pratar nästan flytande, men engelska har alltid varit mitt näst bästa ämne så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 jag e en av de bästa på engelska,så jag håller helt med dig agiryr (i skolan då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg