MaGGoT133 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det här tycker jag är en personligåsikt för de e ju ingen direkt skilnad mellan de båda spelen mer än dialga o Palkia o några andra småsaker om vissa pokemon men själv så tycker jag att Diamond är bättre;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 är de inte som guld o silver eller rubin o safir eller grön o röd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jo, mannen. De ser med samma stil hela tiden. Men det bästa med silver, guld och crystal var att pkmnen i varje spel var annorlunda designade. Och det gör spelen mkt bättre tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 ja det bästa var ju guld o de andra men de e ju samma design som med emerald crystal:emerald(samma extraspel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jo, kanske det. Men jag tycker de borde börja med det där igen, att det blir någon skillnad mellan spelen. 3D version skulle vara coolt, Pokemon 64, matcherna på det spelet borde finnas varje gång man hittar ngn i gräset eller möter en tränare på de vanliga pkmn äventyrspelen fast i 3D version. Det borde funka på Nintendo ds egentligen, men skaparna av pkmn verkar inte anstränga sig. Dessutom är det inte roligt med nya pkmn längre, de börjar få slut på ideér, pkmn börjar bli tråkigare för varje gång. Om någon av er inte håller med mej så skriv gärna VARFÖRi detaljer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Håller med dig euphoria. dom släppte då ut ranger men jag tyckte de sög ändå. och en sak till jag köpte diamond för jag tyckte Diagla var coolare än Palgia. men jag tycker du ska göra som euphoria sa ta dina egna känslor och välj med skit i vad alla vi skriver :) Redigerat 29 Oktober 2007 av GaaraOfSand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 vet inte men på pearl kan man fånga bagon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag valde det spelet med mina favoriter i, jag valde Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Själv har jag bara Pearl, och tycker att Diamond är rejält överskattat. Som Draghon sa är man ganska barnslig om man tycker rosa till Pearl är för "tjejigt". Detta stämmer inte alls. Btw, Dialga är också överskattad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 har diamond // men vill ha pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag köpte bara Diamond. Brydde mig inte över dem exlusiva pokemonsen, för vill jag ha nån från pearl byter jag med min brorsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 har båda fick pearl från kina men det funkar inte att spela eller vet funkar att spela men inte att spara ;) men jag kan ju byta börjar pokemon med mig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg