Poesi Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Knockin' On Heavens Door - Guns N' Roses :kung: Rockar Fett! :gitarr: :gitarr: Det är väl en cover, eller? Jag lyssnar på Madhouse av Anthrax just nu, skitbra. :cool: Japp. Dylan har gjort orginalet ^_^ He's cool! Just nu: Offspring-You're gonna go far kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Nu lyssnar jag mest på Svenska Akademien ~ Vakna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) 50 Cent - If I Can't - http://www.youtube.com/watch?v=Iof0uJWKTBQ 2pac - Changes. - http://www.youtube.com/watch?v=FeMKM-eQPB4 Redigerat 13 April 2009 av Hizkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Little wing med hendrix och Throw away your television med red hot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 En polare skickade en trans låt precis, som var riktigt skön. Brukar inte gilla trans men denna var ganska bra. Dream Trance - Cying Soul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) 1,2,3,4,5,6,7,8 - woody guthrie pretty boy floyd - woody guthrie / & bob dylan shelter from the storm - bob dylan (1976 version från hard rain) Redigerat 14 April 2009 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Nick Cave & Warren Ellis - What Must Be Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Alice Cooper - Love's a loaded gun Btw, skönt att det finns folk som t ex Rullis, Dirtman, intro, och Guggo som har bra musiksmak. :) Redigerat 14 April 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Alice Cooper - Love's a loaded gun Btw, skönt att det finns folk som t ex Rullis, Dirtman, intro, och Guggo som har bra musiksmak. :) Me 2. :( Lyssnar på Bucketheads Soothsayer just nu, tror jag ska lyssna in mig lite på hans musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Alice Cooper - Love's a loaded gun Btw, skönt att det finns folk som t ex Rullis, Dirtman, intro, och Guggo som har bra musiksmak. :) Me 2. :( Lyssnar på Bucketheads Soothsayer just nu, tror jag ska lyssna in mig lite på hans musik. Buckethead är RIKTIGT bra. Fixa albumet 'Colma', en extremt bra skiva. Och soothsayer är bara pure love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Ac/Dc! Whole lotta rosie, Back in black, You shook me all night long, Jimmi hendrix! Purple haze, Van halen! Erupton, Ain´t talking about love, Aerosmith! Dude locks like a lady, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Btw, skönt att det finns folk som t ex Rullis, Dirtman, intro, och Guggo som har bra musiksmak. :)För att väga upp din usla? LZ - Since I've been loving you Ouch, trodde av någon anledning att det här var Now Playing-tråden. :/ Redigerat 14 April 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.