Signify Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Vad är det seriöst med att klanka ner på varandras musiksmak? Omognare beteende får man leta efter. >.< OnT: Lyssnar rätt blandat just nu, måste dock nämna Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways. Skulle dock förmodligen låta ännu bättre om man var lite pårökt, men whatever.. still awesome låt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Vad är det seriöst med att klanka ner på varandras musiksmak?Du missade poängen, sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Är det bara jag som tydligen har missuppfattat denna tråd? Rubriken " Vilken Låt Tycker Du Om Mest? " Vad ser jag? Jo en medlem skriver en låt, fyra inlägg efter så skriver han en till låt, tycker att trådens rubrik bör bytas ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Är det bara jag som tydligen har missuppfattat denna tråd? Rubriken " Vilken Låt Tycker Du Om Mest? " Vad ser jag? Jo en medlem skriver en låt, fyra inlägg efter så skriver han en till låt, tycker att trådens rubrik bör bytas ut.. Lol, du tycker ju inte att en låt är bra hela tiden. Man kan ju alltid ändra sig. Idiot. :meddum: OnT: Hatebreed - I Will Be Heard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Är det bara jag som tydligen har missuppfattat denna tråd? Rubriken " Vilken Låt Tycker Du Om Mest? " Vad ser jag? Jo en medlem skriver en låt, fyra inlägg efter så skriver han en till låt, tycker att trådens rubrik bör bytas ut.. Lol, du tycker ju inte att en låt är bra hela tiden. Man kan ju alltid ändra sig. Idiot. :meddum: OnT: Hatebreed - I Will Be Heard Okej, bara för att jag skrev min åsikt så måste du börja med påhopp? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Cult of personality och Trippin' on a hole in a paper heart är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Cult of personality och Trippin' on a hole in a paper heart är ju bäst!Visst är den med i Guitar Hero 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Pink Cigarette av Mr Bungle just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Just Barely Breathing - Killswitch Engage Heavy Metal är helt i min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 1.Cult of personality och 2.Trippin' on a hole in a paper heart är ju bäst!Visst är den med i Guitar Hero 3? 1. GH3 2. GH2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Just Barely Breathing - Killswitch Engage Heavy Metal är helt i min smak. Kan ha missförstått dig, men Killswitch Engage är metalcore. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 metalcore brukar väll oftast inte räknas till metal? (förutom en del undantag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.