Arako Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 1. Joe Satriani - Always with me, always with you. 2. The Fray - How to save a life 3. Fate - Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Catapult - Beatdrop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Min favvo låt är nog Metallica-welcome home(sanatarium) Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Min favvo låt är nog Metallica-welcome home(sanatarium) Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Jo, dom är NU-metal, men som jag sa förut så är det bara ett namn. bara för att det står metal i namnet betyder det inte att det verkligen är metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Min favvo låt är nog Metallica-welcome home(sanatarium) Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Acceptera att DBA inte är metal, kolla själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 haha töntar, kan ni inte bara sluta bråka om slipknot skiten eller ;) folk försöker liksom snacka om vilken låt dem tycker om mest, inte vilken genre olika band är :rolleyes: själv håller jag på och knarkar sönder newport living - cute is what we aim for<3, sjukt underbart band det där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) haha töntar, kan ni inte bara sluta bråka om slipknot skiten eller ;) folk försöker liksom snacka om vilken låt dem tycker om mest, inte vilken genre olika band är :rolleyes: själv håller jag på och knarkar sönder newport living - cute is what we aim for<3, sjukt underbart band det där :) CIWWAF bäst ju:D Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Acceptera att DBA inte är metal, kolla själv... Jag slutade bry mig om det för ett tag sen Redigerat 17 Juni 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Swallow the Sun - Hope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Fast på metal-archives är Painface med, Slipknot hette Painface på den gamla goda tiden, så dem har med Slipknot på sätt och vis. fast då spelade dom death metal. Men det är ändå Slipknot. "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Acceptera att DBA inte är metal, kolla själv... Jag slutade bry mig om det för ett tag sen wow, grym musiksmak du har än så länge ;) bmth och ciwwaf är ju undebara ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 "The band Painface started in 1992 later turned into the popular nu-metal band Slipknot (around 1994). Once Anders left Slipknot, he took the name 'Painface' with him and started a new band with that name" tror att det som finns med på metal-archives är det nya bandet som nämns här. annars hade det ståt changed name istället för active. Men ärligt jävligt konstigt att Slipknot inte finns med där. Acceptera att dom inte är NU-metal bara Acceptera att DBA inte är metal, kolla själv... Jag slutade bry mig om det för ett tag sen wow, grym musiksmak du har än så länge ;) bmth och ciwwaf är ju undebara ^_^ :D ciwwaf,BMTH,TDWP och ETF<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.