Poesi Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Heroes of Our Past med Dropkick Murphys är en riktigt grym låt. Finns det något instrument som låter vackrare än säckpipa? Panflöjt. Munspel.Blues Traveler – Conquer Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Panflöjt. http://open.spotify.com/user/vi.sa/playlis...2LmBWMq6FisCoCF OT: Puff, The Magic Dragon är en skitfin låt. Redigerat 19 Maj 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Mungiga. http://www.youtube.com/watch?v=7i9Jq7InxPI För övrigt min bror som skrivit låten och framför den, efter en resa till Idre med TVM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Guns n' Roses - November Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Finns massor... Men den absolut bästa måste jag nog säga är Celine Dion - My heart will go on. <---- TITANIC LOVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 (redigerat) Untitled av Simple plan elr alla från FNF filmerna och 21 guns featuring the cast from american idiot. en special version av 21 guns med en tjej som sjunger så sjukt vackert så man får rysningar över hela kroppen Redigerat 21 Maj 2010 av Wheelspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Sabaton - White Death Även om deras nya album var en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Lyssnar på min "Världens Bästa Låtar"-spellista. För ögonblicket är det Stone Roses - I Am the Resurrection som spelas. Även om den har ett jävligt pessimistiskt budskap så blir jag ändå väldigt glad varje gång jag hör den. Och den instrumentala orgasm som inträffar efter den lilla pausen nära slutet är så otroligt kraftfull att man nästan får nåt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Crashdïet - Riot in Everyone är lätt bäst. Sjukt bra låt... annars äre väl bara mer Crashdïet som Generation Wild, Breakin' the Chainz osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Judas priest-painkiller Slipknot-snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 (redigerat) Kid Cudi - Day N Nite http://www.youtube.com/watch?v=EUvbrY_ec60 Redigerat 31 Maj 2010 av SaaiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 poet of the fall - the poet and the muse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.