Fruktnystan Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 En sjukt chill låt är "Iggy Pop - The passenger" Nämen redan. Lyssnar på Stone Roses igen. She Bangs the Drums spelas just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 En sjukt chill låt är "Iggy Pop - The passenger" Nämen redan. Lyssnar på Stone Roses igen. She Bangs the Drums spelas just nu. Har hört den för sjukt länge sedan, sen råkade jag höra den i ett spel, och sedan dess har jag bara älskat den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HLZzoi3QD10&feature=fvw underbara hayley, älskar hur hon låter när hon är sjuk. rösten spricker så lovely Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Imagine med John Lennon skulle jag säga. Han säger så bra grejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Blir så taggad när jag lyssnar på denna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hela skivan Velvet Underground & Nico av Velvet Underground. Är så löjligt jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 En sjukt chill låt är "Iggy Pop - The passenger"Jävligt bra låt! Det mesta av Magnus Uggla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Boomfunk MC's - Freestyler. Jag upptäckte den när den spelades på radion igår. Hade egentligen hört den tidigare fast det var alldeles för längesen för att komma ihåg hur bra den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Vienna av Billy Joel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JBHNiebX2Mo Nöter ^ Fann bandet The Black Dahlia Murder för ett par dagar sedan tjockt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=JBHNiebX2Mo Nöter ^ Fann bandet The Black Dahlia Murder för ett par dagar sedan tjockt nice. Om nån snäll person kunde livet av sångaren så skulle det låta bra. Lyssnar mycket på Tool nu igen. Allt på 10000 Days är guld. Redigerat 31 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Fan, jag har en hiphop låt i huvudet. -.- Har bara hört hiphop, mainstream och k'naan de senaste 2 dagarna. JAG VILL HÖRA BRA MUSIK! Ska nog ta och lyssna på August Burns Red - Barbarian Avenged Sevenfold - Nightmare Bullet For My Valentine - The Last Fight och Slipknot - My Plague Några av mina favoriter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.