Skurken Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) gillar du inte det här, då är du ett justin bieber fan. Vet inte varför, men jag har aldrig gillat Nirvana.. Alls. Redigerat 4 November 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Blind Melon är win. Fast bara när Shannon Hoon fortfarande var med (och vid liv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Blind Melon är win. Fast bara när Shannon Hoon fortfarande var med (och vid liv).Självklart. Blind Melon, Soup och Nico är det som gäller. Dock var han ju inte vid liv när den sista släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Inom klassisk musik iaf Redigerat 7 November 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Porcupine Tree - Buying New Soul Direkt in bland mina topp 10 bästa PT-låtar. Redigerat 7 November 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) *videos* Dem slår blink-182 med hästlängder. Hah, sämst jue ;) Redigerat 7 November 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Har fastnat för Friends & Traitors och Perfectly Broken med Raised Fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 *videos* Dem slår blink-182 med hästlängder. Hah, sämst jue ;) http://www.threadbombing.com/data/media/4/wzamNytXvi07470g63yvjwWeo1_250.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 atm är det väl Saosin - I Can Tell http://www.youtube.com/user/FrozenZoot?fea.../30/MpN1zZp4THs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Detta är officiellt världens bästa låt, enligt mig. Jag har aldrig hört en bättre låt än denna, och jag kommer nog aldrig göra det. Allt jag har att säga är, varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.