Horizon Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vet inte vilken min favorit är. Brukar lyssna på Ozzy Osbourne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Sunn O))) - Aghartha Ibland undrar jag varför jag gillar drone. Då lyssnar jag på Sunn O))), och allt blir uppenbart. Redigerat 27 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Sunn O))) - Aghartha Ibland undrar jag varför jag gillar drone. Då lyssnar jag på Sun O))), och allt blir uppenbart.Hela den skivan är episk, en av de bättre som kom ut 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 biffy clyro - many of horror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Alla Guns N' Roses låtar äger och just nu lyssnar jag rätt mycket på "GottHard - Gone to far" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Queens of the Stone Age - You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire är jävligt skön. http://open.spotify.com/track/5xf7Xftz9HShZ8XJ5dbtiG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 In flames-The chosen pessimist http://open.spotify.com/track/4w4U9NFv2HJS3IWaykPmXT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Just nu får jag säga Mogwai, Post-Rock när det är som bäst. Fyfan vad bra nya skivan är, sjukt taggad på att få se dom live i April. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Just nu är "Never Gonna Give You Up" - Rick Astley rätt så bra. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Another set of rules to keep you in line They've reserved you a space so you bide your time Something to look forward to, something to make you feel safe So you gave all your support to the church and state Religion, religion, religion is a fraud Religion, religion, religion is a fraud Religion, religion, religion is a fraud so is the myth you refer to as god Send your kids to school, hope they'll fit the mold Make them learn they'll be punished if they don't do as they're told But it's punishment enough growing up in these times They don't need a godwash to cleanse their minds Something to keep you content until you die Pray every day to jesus and all will be fine Why don't you grow up and observe all the lies God's only in your head, when will you realize Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Jane's Addiction - Jane Says (Live), Three Days (Live) Båda från Kettle Whistle. Så vansinnigt bra. Phish - Billy Breathes (hela albumet) Phish är chill. Bara chill. Sjukt bra texter också. Earth - Teeth of Lions Rule the Divine Det här gillar vi, även om vi har svårt att bestämma oss för om det bara är drone eller mer någon slags liten mishmash av genrer + drone. Redigerat 30 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Dead By April - What Can I Say Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.