Moviemaker Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Tack så mycket BigGroter <_< . Jag har hittat massor på Google, men jag är inte alltid säker på om det kostar eller inte. Om någon bara kan lägga upp en länk till en gratis Camhack skulle jag bli väldigt glad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Varför inte ta gamecam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Håller med Mr. South Park Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Ta typ Fraps, Gamecam, ZD soft eller liknande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Är fraps gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Är fraps gratis? Ja, men då får du ett watermark, alltså det står ''Fraps'' längst upp på skärmen på allt du spelat in. Redigerat 13 December 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Är fraps gratis? Fraps är kass om man inte har full version. Med trialen kan man högst filma 30 sekunder per klipp. Sedan att den dumma fraps loggan finns med i rutan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg