Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Japp, det gör jag. Det är ett jättebra program. :) Citera
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Japp, det gör jag. Det är ett jättebra program. :) håller med... vill inte stjäla dina affärer om du tror det Citera
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Nej, det tror jag inte. Du gör också bra Avatars. :wink: Citera
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Nej, det tror jag inte. Du gör också bra Avatars. :wink: tack så mkt!!!:D men dina verkar vara väldigt uppskattade av nästan alla Citera
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Det är dem också. Många har gett poäng för dem också, och nu tar jag betalt för dem. :) Citera
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 5 bara? jag trodde typ 50! det tycker jag du ska ta eftersom det är inte så mkt poäng plus att dom får ju en avatar som dom själv har bestämt. Citera
K.K. Slayer Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 man kan ju inte ge poäng :roll: Citera
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Jo, kolla i min profil t ex. Under hur många poäng man har står det Ge Poäng. Citera
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Hörru Zyper! Det som den ena sa att forumet kan bli lite trist var fel men det är bara lite fel på alla avatars! Jag menar inte att dom är fula men kan du inte komma på fler stiler och bakrunder och så till dom och kanske be din kunder att man maste ha minst en bild med på avataren för den kanske blir lite trist att alla har ungefär lika avatar! Nu börjar vi vistt komma ur tråden men jag skulle bara skriva det här och nästan som nån kan låsa tråden nu för att han har ju fått svar på frågan! :roll: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.