Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Det är medlemmarna som bestämmer hur deras Avatar ska se ut, inte jag. Om alla vill ha en och samma stil så får dem det. Citera
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 japp... men ni kan ju ge förslag på hur den ska sse ut så ska jag, eller zyper, försöka ordna det Citera
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tycker inte vi har gått ifrån tråden. Jag tycker det fungerar bra. Här kan man prata lite om Avatar. Citera
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 min avatar blev skit snygg.tack igen zyper :D :D :D Citera
Karata Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 haha ja har skaffat en verkligt grymm avatar men ja ska nog fixa till min gamla så den kommer in Citera
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 Många nöjda... Snart kommer väl Admin och frågar också... Nej, det tror jag inte. Men det är bra, bara fortsätt skicka PM. Citera
Ozoon Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 om ni vill ha nåt annan sorts avatar kan ni fråga mig... en exempel avatar: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload0/exempel_avatar_copy.jpg och om den inte funkar så har ni adressen här Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.