JanazTheOne Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Tja det var ett tag sen jag skrev här... Men jag och en annan tänkte att vi kanske skulle byta våra konsoler men den andra bor långt i väg hur ska vi då göra för att byta våra saker? Citera
Baranoi Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Byt saker. Han får din, du får hans. Eller fråga gud, han vet. Citera
JanazTheOne Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 det hjälpte ju mkt... jag menade går det att skicka över postorder eller nått sånt? Citera
Katt Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Tja, du kan ju alltid posta paket! Det är hela 98,9% risk att du varken får tillbaka din gammla grej eller den du skulle få i utbyte... Näe, åk dit istället och se att du värkligen får saken du vill ha... Citera
Kylle Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Yup, håller med Katt, enda sättet så att man vet att man får det man ska få. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.