shacti Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Får nog hålla med de andra om att imperfekt är att föredra för fantasy. Samtidigt är det trevligt att du försöker med presens, att hålla sig utanför ramarna behöver inte vara negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Jag kommer att fortsätta med presens eftersom jag inte orkar ändra på det ;P. Och som sista mening på drömmen funkar det här?? Odjurets åtta klor gräver sig in i Aron, blodet sprutar ut från hans bröst, mage och från stumparna där han hade armar och ben. Eller är det för blodigt?? Edit: Jag vet inte men jag tror att jag av misstag ahr börjat skriva i imperfekt... och perfekt på sina håll... konstigt. Redigerat 26 Oktober 2007 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Det är ju inte blodigt alls... Beskriv mer hur blodet rinner nedför hans kropp när han sakta faller ihop. Hur blodet fläckar odjuret och marken runt honom rött. Beskriv mer känslan när odjurets klor sakta sliter itu Aron och ger honom en plågsam död. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag skulle aldrig skriva en sån lång "berättelse" , speciellt inte i en fusk sida? Hade bara skrivit om jag hade fått över 500 kr för det . Men ändå , ganska bra (läste inte äns...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Ok det skulle man ju kunna göra om det inte var en dröm då man vaknar av att man blir huggen... varför har han inte vaknat tidigare??? Hmm... konstigt. Jag skulle aldrig skriva en sån lång "berättelse" , speciellt inte i en fusk sida? Hade bara skrivit om jag hade fått över 500 kr för det . Men ändå , ganska bra (läste inte äns...) Notera att den inte är klar och den kommer nog inte bli det på länga men jag skriver på så mycket jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag skulle aldrig skriva en sån lång "berättelse" , speciellt inte i en fusk sida? Hade bara skrivit om jag hade fått över 500 kr för det . Men ändå , ganska bra (läste inte äns...) Notera att vissa skriver det för att det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.