M_Martini92 Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 inte konversationen men jag solde en vanlig cross bow till en noob för 6k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 shit asså du tjänade ju mer än 5 k på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) ok coolt skriver min på svenska ,=han .=jag ville veta var man hittar b bones när ja var n00b .var får man b bones ,ja vet .du får 200 gp om du visar ,ok(han gav mig nyckeln o vi gick till huset) .är vi framme?(noobigt) ,aa ge mig 200 spänn nu! .nä de e du som ska ge mig det (så sa vi några gånger) senare:,(svordomar b.la)nu j#klar ger du mig det annars rapporterar ja dig .(jag rapporterade han för offensive language) när jag anmält han blev han bannad automatisk(egentligen var han ingen n00b,en i 50 plus men ändå) Han är visst en noob. En lvl 50 som kräver 200gp ? ROFLMAO. Vad kan man göra med 200gp? :lol: Här är en liten historia som har hänt flera gånger. EFtersom jag är lvl 108 så blir jag genast förföljd om jag går till en free world. Så en gång när min membership tog slut(är slut just nu med)så vare en snubbe som började tigga från mej. H=Han J=Jag H: Lvl 106 J: Yes? H: Can I free stuff plz i got hacked J: Of course man, here, take this free SLAP! Redigerat 28 Oktober 2007 av Brawler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Vad är slap? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 typ slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Kan ju berätta en noob historia där jag spelar rollen som noob, alltså då jag var noob och visste typ inget. J = Jag N = Nån annan snubbe Jag skulle trada något med nån snubbe men han råkar ge mig Blue Halloween Mask (på något sätt ser han det inte båda gånger man ska trycka Accept). N: Please give that back. J: Why? N: I didn't meen to give you that. Här tänker jag: Okej, jag kan väl vara lite schysst. J: Okay. N: Thanks, you can have 1k for being so kind and giving it back. Några dagar senare får jag veta att saken han gav mig av misstag faktiskt var värd 250k -.- Det har förföljt mig resten av livet^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Vad är slap?Örfil pl0x. Ett slag på kinden. Det som tjejer gör när killen har vart otrogen :P Haha.Fett synd kola_king ...Blue h'ween mask e värd typ 26-27m nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 aa fast kola king de e bara o försöka igen för du förlorade ju egentligen inget förresten gav han dig ett k sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Kan ju berätta en noob historia där jag spelar rollen som noob, alltså då jag var noob och visste typ inget. J = Jag N = Nån annan snubbe Jag skulle trada något med nån snubbe men han råkar ge mig Blue Halloween Mask (på något sätt ser han det inte båda gånger man ska trycka Accept). N: Please give that back. J: Why? N: I didn't meen to give you that. Här tänker jag: Okej, jag kan väl vara lite schysst. J: Okay. N: Thanks, you can have 1k for being so kind and giving it back. Några dagar senare får jag veta att saken han gav mig av misstag faktiskt var värd 250k -.- Det har förföljt mig resten av livet^^ :huh: fett synd vf gav du han den? Den är värd typ 20-22M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Jag har en historia, jag stod med full rune och rune scimmy och som var i varrocks bank för att lämna in mina big bones. J=jag N=noob Någon kommer fram och vi börjar prata: N: Can i buy you rune kiteshield? J: Sure, but i want 55k for it. förut ad jag i värld 1 och där stod alla "sell rune kite 50k" "buy rune kite 50k" och jag hade köpt en för 50k, det var länge sedan jag spelade men jag har för mig att den är värld mindre. N: ok, trade J: ok Vi byter, han lägger in 55 gp oc rycker på accept. J: 55k, not gp N: gp???????? k?????? J: it is 55000 coins noob N: Reported for calling a level 10 noob! N: Lets continute the trade.. Han tradar och lägger in 55 gp igen. J: I sait 55000 Han går iväg och säger: Sure that it is weard that much, i get like 15 coins when i kill a goblin, noob!! I ett pokemon pratade jag med en noob efter att ha kört mot honom: N:no! J: what? N:no! J: what? N: no! J:: what? N: you have won/wan? J: yes N: no!!!!!I hate you!!! J: That is nice. N: no! J: why not? N: no! jag började skratta så mycket att...ja, ni fattar. Redigerat 30 Oktober 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Den här konversationen hittade jag i en nystartad tråd i rs-forumet Player1: Where do you get rannars? i want to know the best place to get these so please dont spam =\ Player2: Where is fally? Player1: omg dont spam my thread ffs.. Player2: Pls! Player2: I hate you! :((((((((((((((((( Player1: loser.. Player2: Y?? Player2: I am lvl 25 and i got silverlight and full ham, I OWN U!!!!!!!! Player1: umm full dh here mate.......anyways, does anyone know best place? Snacka om noobig lvl 25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Lol, jag själv hade 2M, sedan när jag var i varrock kom en kille som lät lite full.. Noob: Hov uch cas u git? Jag: Umm.. 2M? Noob: Kan i Hawe Sum plzzzzzzz? Jag: No. Noob: wy no t? Jag: U seem a little drunked.. (på skojj) Noob: ye a no. Jag: wtf? Jag: I understand u got fun on ur party yesterday..(med på skojj) Noob: No party yesda? Noob: maby Tday? Jag: Omg i tele ur wierd... Ganska konstig kille elr vad??? Han följde efter mej hela tiden så jag bara drev med han lite. Sen telade jag till falador där jag sulle mina lite coal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg