Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Dude, gtfo.

Ur from England and you cant fucking write your own countrys name. Dont fuck with us.

Skrivet

Han ljuger, om man kommer från england så ska man då ta mig f*n kunna stava sitt eget lands namn..

Skrivet (redigerat)

Hey English guy.

Don't you think it would be betttttter post without using a proxy? So we can confirm your ipadress is from England :)?

Otherwise there's no such function on the site that re-write everything that is written here.

Redigerat av Bjornfarsan
Skrivet (redigerat)

LOL! ÄGD SOM f*n!

Seriöst, palla skapa trådar där man säger sig vara från något land. Håll käften och dra.

Redigerat av Poison
Skrivet

han kanske bara stavade fel på landet... ser folk som stavar fel på svenska ord....många gånger...

for mr.english guy: you should visit some english forum coz this is swe only ^^.

Skrivet

Jag undrar om han inte förstog nånting, hur kunde han..

Bli medlem?

Skriva i forumet?

Kunna regga sig ?

Han är antagligen från sverige, eller kan svenska iaf

Skrivet (redigerat)

Hello i am from Great brittain, And I wonder, is there any Swedish - English thing here? ,Because I don't understand anything of this?

A suggestion; since you're from England, would be to simply stick with another English gaming forum. If you can't find a forum that suit your needs, which I highly doubt, feel free to PM me whatever you want translated.

Edit: @InTech: Registrera -> Register

sen brukar registreringsprocessen vara likadana på de flesta IPB forum.

Redigerat av Fality
Skrivet

Jag undrar om han inte förstog nånting, hur kunde han..

Bli medlem?

Skriva i forumet?

Kunna regga sig ?

Han är antagligen från sverige, eller kan svenska iaf

han satt väl och campade med ordboken typ :P...men att översätta allt i ett forum kan bli lite för mkt :S.

Skrivet

Han kanske råkade stava fel? Vill du att folk på utländska sidor ska kalla dig för "j*vla n00b" bara för att du råkar stava Sweden med två "n"?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...