Dragonclaw Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 3rd age kan väl kostar 99m? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 vad är 3rd age? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 vad är 3rd age? asnajz armor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Third Age set är 140 m + .. Så var det när jag köpte det, undrar nu istället om någon kan tänka sig att dela ett acc med mig, och hur jag fick mycket pengar, jag högg yew 12 timmar om dygnet, i 4 månader. Det blir många yews. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 "När jag köpte det iallafall" Hmm sa du inte att du fick det? + Vilken 3rd age! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 det finns ju melee 3rd age, magic 3rd age och ranged 3rd age =P tror inte att det var 3rd age melee för dom som får tag på dom grejerna säljer inte =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 mm ofta man blir keylogged om man är 14 år... då måste man ha 0IQ + nästan alla på detta forumet är under lvl 80 så det är ingen ide att du tiggar. d kommer aldrig ens få en lvl 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag har 3 acc men vet ej om jag vill ge ut några... enna kommer jag inte ens ge ut :P Jaja enna är en kommpis gammla acc "Danske Kuken" (mysko namn jag vet <.<) Andra heter "Lvl 98 Golem" och är en pure mage. Det 3dje accountet vill jag inte ens säga namn på :P Det är bara och kolla upp stats på dem och se, jag hör av mig om jag bestämt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 mm ofta man blir keylogged om man är 14 år... då måste man ha 0IQ + nästan alla på detta forumet är under lvl 80 så det är ingen ide att du tiggar. d kommer aldrig ens få en lvl 10 Klart man fortfarande kan få en keylogger fasst man är 14 ?scannar du din dator 24/7 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Inte så värst svårt att bli keyloggad. Ngn, vet itne vem, skickade ngn fil, och i filen hade han gömt en keylogger. Det var ranged 3rd age. jag köpte det billigt , runt 200k, det tar jag som att få det. Morrowind_lord. Adda min msn ist, så snackar vi där. Långt bortom alla scammers. men dock är jag inte i nöd av ett acount längre. Tränade min pure, och en kompis skänkte sitt. låt denna tråd dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Om det du säger är sant, lider jag verkligen med dig. Jag blir dock lite misstänksam då du ger helt olika versioner av hur du skaffade full 3rd age. Angående 3rd age, så finns det 3 olika set's innehållande olika unika equipments. Det enda sättet man kan få 3rd age på är från clue scroll level 3, eller så får du helt enkelt köpa det och om man väl får det, så brukar man knappast behålla det... EDIT: ALLTING ÄR LÖGN, LITE INTE PÅ NÅGOT HAN SÄGER. http://img165.imageshack.us/img165/8387/kewlscamwy0.jpg Redigerat 4 November 2007 av Coldplay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Lite kul att han bara printat det som får mig att se ut som en scammer =) . Visst, banna mig från fuska.se. Gjorde bara en undersökning om hur många so mfaktist är villiga att ge pass. Har själv blivit utsatt för att bli scammad, och vill inte scamma ngn. SOm sagt har han bara printat det som får mig att se ut som en scammer. Men visst, möjligtvis en dum tråd. dum som f*n. Förlåt. Men leave it for now? Okay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg