Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kommer Arcane Shot dispella/ha chans att dispella spells? typ priest shield osv, och kommer aimed shot göra healing spells typ 50% lägre ?

och kommer de komma nått bra till warriors eller rogues eller paladins efter nån stor patch som kommer snart :P

Warrior behöver inga buffs i PvP... Men kul att Hunter får lite buffs för en gångs skull...
  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ranged har en 1-35/41 yard range tydligen på test realm.. http://www.mmo-champion.com/images/news/20...hunter1yard.jpg

ska bli kul!

Det är en bug har dom sagt i wow forumet. Kommer inte hända på live server. Dessvärre kommer dom sänka yarden på att skjuta så att deras dead zone sågott som försvinner.

Kommer Arcane Shot dispella/ha chans att dispella spells? typ priest shield osv, och kommer aimed shot göra healing spells typ 50% lägre ?

och kommer de komma nått bra till warriors eller rogues eller paladins efter nån stor patch som kommer snart :P

Warrior behöver inga buffs i PvP... Men kul att Hunter får lite buffs för en gångs skull...

Lol... Säger bara Lol.

Och som sagts tidigare så kommer deras arcane shot (rank 6+ om jag minns rätt) ha en chans att dispella en magic effekt från dess target.

Samt att deras aimed shot kommer ge en debuss som ger 50% healing reduction.

Så nu är hunters den enda klassen som kan göra exakt allting :)?

Mortal strike

Purge

Crippling

Mana drain

CC:a

Hamstring

Samt alla andra hunter abilitys

Grattis till alla er hunters :)

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

för att Aimed Shot är så himla användbar i pvp.

Skrivet

Haha , låter väl inte så farligt eller? Skulle iaf bli glad om den är san, för att jag är en hunter själv :) Buff hunters ftw.

Skrivet

Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...

Haha, vad ska paladins med dual wield till?
Skrivet

Paladins har ju redan sin sån där skäld magi sak kommer inte ihåg vad den heter xD men den där kill shot låter grym om den nu är riktig.

Skrivet

Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...

Haha, vad ska paladins med dual wield till?

Hogre damage såklart, varfor skulle det annars finnas dual wield?

Och Hunters är ju Jägare på svenska, och jägare dodar djur, så varfor ska hunters ha pets?

• Skapa ny...