Snookis Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 Kommer Arcane Shot dispella/ha chans att dispella spells? typ priest shield osv, och kommer aimed shot göra healing spells typ 50% lägre ? och kommer de komma nått bra till warriors eller rogues eller paladins efter nån stor patch som kommer snart :P Warrior behöver inga buffs i PvP... Men kul att Hunter får lite buffs för en gångs skull...
Boffaroffe Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 ranged har en 1-35/41 yard range tydligen på test realm.. http://www.mmo-champion.com/images/news/20...hunter1yard.jpg ska bli kul! Det är en bug har dom sagt i wow forumet. Kommer inte hända på live server. Dessvärre kommer dom sänka yarden på att skjuta så att deras dead zone sågott som försvinner. Kommer Arcane Shot dispella/ha chans att dispella spells? typ priest shield osv, och kommer aimed shot göra healing spells typ 50% lägre ? och kommer de komma nått bra till warriors eller rogues eller paladins efter nån stor patch som kommer snart :P Warrior behöver inga buffs i PvP... Men kul att Hunter får lite buffs för en gångs skull... Lol... Säger bara Lol. Och som sagts tidigare så kommer deras arcane shot (rank 6+ om jag minns rätt) ha en chans att dispella en magic effekt från dess target. Samt att deras aimed shot kommer ge en debuss som ger 50% healing reduction. Så nu är hunters den enda klassen som kan göra exakt allting :)? Mortal strike Purge Crippling Mana drain CC:a Hamstring Samt alla andra hunter abilitys Grattis till alla er hunters :)
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 för att Aimed Shot är så himla användbar i pvp.
Boffaroffe Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 http://www.wowhead.com/?spell=34104 Gogo execute?
ExorZ Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 oj oj oj, fy f*n asså, hunters blir ju som druider men... mycket bättre? :x
Crys Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 http://www.wowhead.com/?spell=34104 Gogo execute? lol , Är den inte fake? :P
Symptom Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 kill shot låter så j ävla b. om den skulle vara sann skulle de inte kunnat döpa den till det =p
Crys Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Haha , låter väl inte så farligt eller? Skulle iaf bli glad om den är san, för att jag är en hunter själv :) Buff hunters ftw.
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...Haha, vad ska paladins med dual wield till?
Apex Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Paladins har ju redan sin sån där skäld magi sak kommer inte ihåg vad den heter xD men den där kill shot låter grym om den nu är riktig.
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...Haha, vad ska paladins med dual wield till? Hogre damage såklart, varfor skulle det annars finnas dual wield? Och Hunters är ju Jägare på svenska, och jägare dodar djur, så varfor ska hunters ha pets?
Rekommendera inlägg