Matski Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Jag har vart så den här veckan. Troligen så var det för att jag slog i huvudet och spräckte ögonbrynet på fotbollsträningen i måndags(vet ej hur...). Men nu har jag märkt vad jag hållt på med och ändrat mig. Så igår så bad jag om ursäkt till några personer och så blev det lugnt mellan mig och dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 med andra? Jag har en kompis i klassen, som är jätteschysst när jag är med han själv. Men sedan på skolan blir han asdivig, och säger att han är bäst på allting, han säger att han är snyggast osv. Är det så för er också? Nån som ni känner, eller kanske någon i klassen? Jag ska ta upp ett exempel hur han gör: På rasterna när vi spelar bandy, som dribblar han förbi en kille, som är "mindre bra" än alla andra. Så säger han "Ojdå, fintad, fintad! Jag äger ju alla här" O, ja. Känner precis igen din situation. Upplever det själv just i detta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 så är väll dom flesta ? dom anpassar sej efter sin omgivning... jag t.ex är rätt shysst säjer många, på nätet o telefon osv. men i verkligheten är ja killen som aldrig pratar, har mp3n på hög vol för att slippa höra andra, oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 En kompis är en kompis som verkligen finns där när man behöver dom. En kompis som ställer till med fanskap så fort det kommer en grupp så är det ingen kompis, utan det är en lögnare. Min åsikt punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Vi har en i våran klass så är kaxig när vi är på skolan men sen så är han ganska snäll om man bara är typ 3 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Samma sak här han heter S*e* exakt samma sak med honom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Min föredetta kompis är as snäll mot mig när vi är själva men sen när han är med två andra killar då är han as kaxig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Samma här när jag är själv med min Föredetta kompis då är han as skjyst men när han är med dom andra så tyup stör jag mig på att han är kaxig och ska låta cool :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Typ halva min klass e så... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Yep, min såkallade "bästa vän" är så. Fast hon har börjat bli skitdum när man är ensam med henne också <_< Som tex. förra veckan när vi var på stan så blev hon skitsur av ingen andledning så jag sa till henne "har jag gjort nåt, du verkar vara så sur..?" och hon bara "VAD f*n ÄR DITT PROBLEM?!" och stack. Fattar nada.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Finns massa, 1/4 av mina kompisar är så. Yep, min såkallade "bästa vän" är så. Fast hon har börjat bli skitdum när man är ensam med henne också <_< Som tex. förra veckan när vi var på stan så blev hon skitsur av ingen andledning så jag sa till henne "har jag gjort nåt, du verkar vara så sur..?" och hon bara "VAD f*n ÄR DITT PROBLEM?!" och stack. Fattar nada.. :huh:Bara lite PMS, det går över. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 En av mina kompisar är snäll när man är med honom själv eller med typ 2 till men så fort när någon av de andra killarna i klassen kommer så börjar han bli super kaxig... Jag hatar honom när han blir kaxig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.