Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den jag har en guldig rayquasa sant och en rosa magikarp jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har en shiny voltorb :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har en shiny Pochyena! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjolander Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har en shiny shroomish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den jag har en guldig rayquasa sant och en rosa magikarp jag Hur fick du tag på en guldig requaza ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Om du är snäll och berättar hur du fick en guldig RayQuasa så berätter jag var du kanske kan fånga Shiny! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 får jag fråga: vad är shiny, guldig och rosa?? e itte alla pokemon i EN färg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 shini pokemon är pokemon som har andra färger en sin vanliga färg som tileksempel red gyerados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 På guld har jag en rosa zubat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag mötte rayqasa i sky pillar så var han guldig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag mötte rayqasa i sky pillar så var han guldig Coolt !Det borde vara rätt ovanligt jag skulle också vilja ha en guldig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har ingen shiny.men fusk att du fick en guldig rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg