0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 man ska först fånga en nincada...och fångar man den med tex Ultraball så MÅSTE man ha minst en extra ultraball i sin Pocket...sen ska man träna upp den till L:12 tills den utvecklas..då blir den Shedinja http://mapage.noos.fr/seigneurpoke/252-351/iconesdex/44yep.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ser den ut som på bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 mm..den har en förmåga som gör att den förhindrar alla attacker förutom super effektive hits.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 nice, då e den kanske itte så dålig ändå! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 nja...den är en bug som är svag mot eld osv...det finns rätt mycket som den är svag mot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 dessutom att (det som irreterar mig mest) är att om den t ex börjar brinna eller blir knäpp dödar den sig själv om den slår sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 man ska först fånga en nincada...och fångar man den med tex Ultraball så MÅSTE man ha minst en extra ultraball i sin Pocket...sen ska man träna upp den till L:12 tills den utvecklas..då blir den Shedinja http://mapage.noos.fr/seigneurpoke/252-351/iconesdex/44yep.gif Den ahr ajg inte sett förut.jag ahr inte mött den.den var cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 man ska utväckla en nincada till sin utväckling och så ska man ha en tom platts i sitt party då kommer den där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 vet ni vad som hände mig det tror jag inte men jag har 11 shiny ska jag visa dom? det tror jag för jag har letat i veckor efter shiny här är listan guldig rayquaza rosa regice skit svårt med han svart latias en grön pochyena en gul wingull en blå nuzleaf en vit spinda en lila cascoon en cool blå blaziken var väldigt svårt fick starta om spelet en grå pelipper en blå dodou ps jag kom till den sumpiga mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Kom du till mirage island bara för du har alla COOLA shiny pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag har 9 shiny pokemon jag fångar dom i zafari sonen :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vilka har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg