Salzalada Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Znote 6324W 14,1" WXGA+ - Plockli Znote 6324W 14,1" WXGA+ Non-Glare Intel C2 DUO T7250 2,00GHz 800MHZ 1024 MB DDR2 PC5300 Org Zepto 120GB SATA 2,5" 7200 RPM - SAMSUN SAMSUNG DVD-RW DL 6xx4W/6xx5WD/2x Intel Pro/Wireless 4965AGN Inbyggt bluetooth Inget operativsystem önskas till nVidia® Geforce GT 8600M 512MB Nyhetsbrevkampanj - 6324 Power Zn6x14, 6x15 - 6 Cells standard b 1 års garanti, 6 mån. på batteri Zepto Sleeve 14" Har precis beställt denna skönhet, med en sleeve. Allt gick på 7755 SEK inklusive frakt och betalning. :) Kommer köpa till en Gb minne själv och sätta in, de ville ju ha 500 spänn för den enkla saken. =______= Är själv jävligt nöjd med köpet, enda nackdelen är att skärmen bara är 14", men annars är allt PERFEKT. :D En 2Ghz dual core processor, 2 gb minne, inbyggd bluetooth och ett av de bästa grafikkorten man kan få till laptop. nVidida Geforce 8600M GT. Någon som vill gratulera mig eller klaga på att jag har gjort en extrem dålig affär? := Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 "Inget operativsystem önskas till" Så du hade alltså tänkt köra den datorn utan ett OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Varför beställa ett OS när jag redan har ett exemplar hemma? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det såg lite komiskt ut bara ; ) Men visst, det är väl ett bra köp bara det att jag inte hört talas om märket Zepto (refererade på minnet) Var beställde du den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det såg lite komiskt ut bara ; ) Men visst, det är väl ett bra köp bara det att jag inte hört talas om märket Zepto (refererade på minnet) Var beställde du den ifrån? Ja, direkt-länk skulle va kul o få. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) www.zeptoexperten.se Ganska stort företag i Danmark, men har inte riktigt kommit in på den svenska marknaden. Därför har de ganska låga priser. :) Riktiga butiken är www.zepto.se Redigerat 27 Oktober 2007 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Har då aldrig hört talas om dom : p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det diskuteras mycket om deras långa leveranser på Sweclockers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Hehe ok, men din leverans är väl inte så jättelång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Mjo, jag tycker det. Jag beställde datorn den 23. En vecka ska det inte ta att leverera en dator. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det kan det mycket väl göra, hörru.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 najsiga datorer , smart val Salzalada. d enda problemet är att det är en bärbar. varför köpa en kraftig bärbar? vill du ha den för arbete eller bara för skoj skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.