Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag har en D-link router. Men det är ett problem. Det segar som uti h*lvete, jag kan inte spela online längre! Jag undrar hur man kan göra den snabbare? Sedan är den bara inkopplad, den är inte installerad på datorn, spelar det nån roll? Sedan slutar routern att fungera efter 6 timmar, då måste man starta om. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Hur bra uppkoppling har du då? Har D-link router hos farsan och hade problem förut när man var tvungen att starta om den hela tiden för den bara la av, men jag fixade det på nåt sätt... kommer inte ihåg hur bara. Aja, hoppas nån kan ge dig nåt tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Uppgradera routern. Men innan det, kör installationsskivan till routern (if any) på datorn, det är nog bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.